Keyifli okumalar, bu arada kısa bir not vera isabella denueve başkalaşım profesörüydü hatırlarsanız ama küçük bir değişiklik yapıp onu ksks profesörü yaptım bilginize.
3.kişi ağzından
İlk ders Ravenclaw ve Gryffindor birlikte KSKS dersiydi.
Çapulcular sınıfa girip klasik yerlerine oturduklarında Lily'nin gözleri Ohanna'yı aradı fakat Ohanna dersin başlamasına beş dakika kalmış olmasına rağmen hala sınıfta değildi.
Lily ve Sirius dışında çapulcuların geri kalanı Ohanna'nın nerede olduğunu merak ediyorlardı ama bu merak çok geçmeden sona erdi.
Çünkü Ohanna sınıfa kendi binasından Zack ile birlikte girmişti. Lily onların birlikte girdiğini görünce az kalsın sevinçten havalara uçacaktı ama kendini dizginleyerek onlara manidar bir gülümsemeyle baktı.
James ve Lily dışında çapulcuların geri kalanı için bu oldukça ilginç bir şeydi. Ohanna'nın ilk defa alışılmış arkadaşları dışında biriyle takıldığını görüyorlardı.
İkisi birlikte çapulculardan oldukça uzak bir yere oturup Ravenclaw öğrencilerinin sohbetlerine katıldılar. Bu davranışları karşısında Remus ve Peter şok olmuştu ama Sirius için aynı şeyler söylenemezdi. O şaşkınlıktan çok daha farklı bir duygu hissediyordu tam olarak bunu tanımlayabilir miydi bilmiyordu ama daha önce bu duyguyu hiç tatmamıştı.
Sirius Ohanna'nın ona karşı olan ilgisizliğinin farkına varınca kendini boşluğa düşmüş gibi hissetmişti. Ona sinirlenip kibarca uyardıktan sonra bu duyguyu hissetmemişti çünkü Ohanna'nın onun için acı çeken biri olması hoşuna gidiyordu. Fakat şimdi işler tam tersine dönmüştü. Ohanna değil onunla ilgilenmek farklı birisiyle bile ilgilenmeye başlamıştı.
Profesör Denueve sınıftan içeri girdiğinde aklındaki bütün düşünceleri dağıttı ve dikkatini ona verdi.
Bu kadın Hogwarts öğrencilerinin favori profesörüydü. Oldukça eğlenceli ve hiçbir öğrenci arasında ayrım gözetmeyen kibar biriydi. Hiçbir binanın başkanı değildi ama öğrenciler cezaya kaldıklarında onları savunmak için profesörlerle küçük tartışmalara girerdi. Özellikle okulda muziplik yapmaları için çapulculara ayrımcılık yapardı çünkü onların okulun neşesi olduğunu düşünürdü.
Fakat bugün Profesör'ün yüzünde daha önce hiç görmedikleri kadar ciddi bir ifade vardı. Bütün öğrencilerini hem ciddiyet hem de şefkat barındıran bir ifadeyle süzüyordu. Bir anda asasını sallamasıyla sıralar kenara kaydı ve öğrenciler ayakta kaldı.
Bu zamana kadar KSKS derslerini hep uygulama ve teorik olarak iki şekilde işlemişlerdi ama değişen büyücü dünyası gibi bu sistem de değişecekti. Öğrencilerinin ona karşı olan meraklı bakışlarına daha fazla dayanamayan Profesör Denueve onlara cevap verdi.
" Sevgili çocuklar meraklı bakışlarınızın farkındayım. Hepimiz biliyoruz ki KSKS dersi açık ara en önemli derslerden birisidir. Kendinizi savunmayı ve basit düzeyden affedilmezlere kadar çoğu büyüyü bu derste öğrenirsiniz. Ve şimdiki gibi olağanüstü durumlarda KSKS dersi daha da önemli bir hale gelir. Bakanlığın ve Hogwarts profesörlerinin ortak kararıyla KSKS dersini artık uygulamalı işlemeye karar verdik. Kendinizi dışarıda karşılaşabileceğiniz her türlü duruma hazırlamanız gerektiğinden verdik bu kararı. Son olarak hepinizin eğlenmeyi, gülmeyi, yaramazlık yapmayı sevdiğinizi biliyorum siz de beni aynı şekilde tanıyorsunuz. O yüzden sizden özellikle rica ediyorum bu dersi önceden ne kadar dikkate alıyordunuz bilmiyorum ama artık öncekinin iki katı kadar daha fazla önem vermeniz gerek."diyerek bitirdi sözlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost İn The Hell, Sirius Black
FanfictionBana yeni bir ömür verseler bu sefer seni sevmemek için her şeyimi verirdim.