3. Bölüm

20 5 28
                                    

Keyifli okumalar

Lily'nin ağzından

" Ohanna mı? O da kim? " diye soran Zack karşısında gözlerimi kocaman açtım ve abartılı bir tavırla ona yanıt verdim.

" Ne Ohanna'yı tanımıyor musun? Tanrı aşkına Zack Ohanna bu okulun favorilerindendir. Bahse girerim onu görünce nutkun tutulur."

" Öyle mi ? Hangi binadan şu Ohanna dediğin kız? " diye merakla sordu. Onun bu sorusu karşısında nazikçe gülümsedim ve avını ağın içinde görmenin mutluluğunu yaşayan bir avcı tavrıyla " Ravenclaw" dedim.

" Zack sizin tanışmamanız için herhangi bir engel yok. Aynı binadasınız , aynu yaştasınız. İkinizin ortak bir çok ilgi alanı var." tabii ki son söylediğinden pek emin değildi. Zack sessiz sakin , bir elin parmağını geçmeyecek sayıda arkadaşı olan ve tek derdi gireceği SBD'leri geçmek olan bir çocuktu.

Lily işte bu yüzden Zack'i seçmişti. İyi aile çocuğuydu ve gerçek anlamda huzurlu bir hayatı vardı. Ohanna'nın ona ihtiyacı vardı, huzura. Daha fazla aksiyon onu fazlasıyla yorardı.

" Oh pekala , elbette Ohanna'ya bir şans verebilirim. Onunla tanışmayı dört gözle bekliyorum Lily. " dedi Zack.

" Tabii , tabii. Bence bu hafta sonu Hogsmade'de buluşmak çok iyi olur sizin için. Ve belki iyi anlaşırsınız böylece yılbaşı balosunda uzunca bir süre partner aramak zorunda kalmazsın." diye ona cevap verdim.

" Pekâlâ dediğin gibi olsun." diyerek masadan kalkıp yanımdan ayrıldı. "Aslında oldukça yakışıklı bir çocuk." diye düşündüm. Sonrasında oturduğum masadan kalkarak arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım. Arkamı döndüğüm anda gözümün önüne biri geldi.

" Selam , Lily çiçeğim nasılsın bakalım? " diyen bir James Potter gördüm

" İyiyim James , sen nasılsın? " diye gülümseyerek ona cevap verdim. James yürümeye başladığımda kolunu  omuzlarıma attı ve merakla şu soruyu sordu.

" Az önce birlikte oturduğun çocuk kimdi Lily çiçeğim?"

" Ah o mu? O Ravenclaw'dan adı Zack. Ohanna'yla ikisinin arasını yapmaya çalışıyorum. Zack çok yakışıklı bir çocuk ve çok huzurlu bir hayatı var. Yani sessiz sakin bir hayatı. Sirius'tan sonra Ohanna'ya bu çocuğun iyi gelebileceğini düşündüm." diye cevap verdim ona. James kısa bir anlığına rahatladı çünkü Lily çiçeği bu çocukla ilgilenmiyordu. Ama bir yandan da içine bir huzursuzluk doğdu , o Sirius ve Ohanna'nın sonuna kadar yakıştığını düşünüyordu ve #teamsiranna kafasında takılıyordu. Bu yüzden Lily'e cevap verdi.

" Lily çiçeğim ben Sirius'la Ohanna'nın arasına girmenin doğru olduğunu düşünmüyorum. Sence Ohanna'yı kendi haline mi bıraksak. Yani onun için birini bulmaya çalışmasak mı?"

" Bak James seni anlıyorum. Sirius ve Ohanna'nın birlikte olmasını istiyor ve de Ohanna'nın Sirius'u ipe getirecek tek kişi olduğunu düşünüyorsun. Sirius Ohanna' ya kırıcı davranana kadar ben de aynı şeyleri düşünüyordum ama benden yeni birini bulmamı isteyen asıl kişi Ohanna'nın ta kendisiydi. O artık yoruldu James. Sirius gibi bir aptalla uğraşmak onu yordu."

James Lily'nin sözleri üzerine bir şey diyemedi. Aslında Ohanna'yı çok iyi anlayabiliyordu çünkü bu yıla kadar o da sürekli Lily'nin peşinden koşuyordu. Ama Lily hiçbir zaman Sirius kadar kırıcı ve sert olmamıştı. Bu yüzden bundan sonra Ohanna'nın hayatına karışmamaya karar verdi. Elbette hala Sirius ve Ohanna'nın olmasını istiyordu ama onların hayatlarına müdahale etmek istemiyordu.

" Peki Lily çiçeğim, sen öyle diyorsan öyle olsun. Ohanna'nın hayatına bundan sonra karışmayacağım o da mutlu olmayı hak ediyor." dedi ikisi birlikte bahçeye yürürken.

Lost İn The Hell, Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin