1. Yeni Hayat

25 8 0
                                    

bölümler yavaş gelebilir  kusura bakmayın ama en azından haftada  bir kere atmaya çalışacağım

1. Yeni Hayat

Leona diyarının batısındaki Leona diyarına bağlı olan  kalmos adasına taşınmıştık  burası sessiz sakin ve huzurlu bir yerdi yeşil ağaçlar, masmavi berrak deniz, tertemiz kum  aynı hayalde gibiydim burası babamın ölümünü hiç hatırlatmıyordum
"viyana kızım" annem bana sesleniyordu. "efendim annecim"  anneme herzaman annecim derdim çünkü annem böyle söyleyince çok mutlu olurdu. "kızım milenaya bakabilirmisin iskeleye gitceğinini söylüyordu" anneme tamam yerine kafa salladım annem tamam anlamında salladığımı  biliyordu.

milenayı iskelede ararken gözüm bir erkeğe kaçtı arkası dönüktü  arkadan yakışıklıya benziyordu  ve milenaya şansa bak ki çocuğun  beş metre ötesindeydi çocuğun yanından geçerken çocuğun bana  ufak bir yan bakış attığını anladım ve önüme dönüp milenaya seslendim "milenaya" dedim. "efendim abla birşey mi oldu" milena korkmuş göründü biyan gözüme ve cevap verdim "hayır milena bir şey olmadı sadece annem seni merak etti" dedim.
Ve eve doğru yürürken çocuk bana seslendi "hey sen küçük kız" dedi "bana mı seslendin" dedim ve çocuk "evet sana dedim adın ne seni buralarda hiç görmedim" "adım viyana ve burada dört, beş yıldır yaşıyorum" dedim  ve  gittim

eve geldikten  yirmi dakika sonra kendimi duşa attım ve saçlarımı yıkayıp vucudumu sabunladıktan sonra durulandım ve Tahminimce  beş dakika daha fazla  suyun altında kalıp çıktım  ve kurulanıp krem rengi uzun mor çicek desenli balon kollu elbisemi giyip  beyaz inci kolye ve bilekliğimi takıp çıktım.

"anne ben iskeledeyim" dedim ve annem tamam dedi  evden çıktım ve yedi dakika sonra iskeleye vardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"anne ben iskeledeyim" dedim ve annem tamam dedi  evden çıktım ve yedi dakika sonra iskeleye vardım.

yanıma çekirdek, çilek,cips ve vişneli meyve suyu almıştım ve güzel bir yer seçip hemen oturdum ve örtümü  örtünün üzerine aldıklarımı koydum ve güzel İskele manzarası ile beraber aldıklarımı yemeye  aldıklarımı bitirdikten sonra biraz oturmak istedim Çünkü güzel manzara tadını çıkarmak her zaman bana çok güzel  tam kalkıyordum ki bugün sabah gördüğüm çocuk karşıma çıktı.

"selam güzellik"
"selam"
"nasılsın güzellik" evet hiç tanımadığım biri bana selam vermişti garipti lakin cevap vermesem ayıp olurdu. "iyi"  kısa cevap vererek konuşmayı bırakmak istiyordum ama maalesef çocuk hiç bırakma niyetli değildi. "anlıyorum ki hiç konuşkan biri değilsin " Konuşkan olmadığını nereden çıkardı hiç bilmiyorum ama hiç tanımadığım biriyle konuşmak hiç doğru olmadığını iyi biliyordum.

" Hayır hiç konuşmadığımı nereden çıkardın"

" Çünkü cevap vermediğinden  bunun başka bir sebebi ne olabilir ki"

ve cevap verememiştim evet hayatımda biri bana böyle bir şok yaşamıştı ve biyan da çocuk neyse  adın ne demişti tanışmak istemiş olmasını tahmin  etmiştim ama   bu   bence sadece bir tanışmayla kalmıcaktı
"adım viyana  s_senin adın ne"  evet kekeledim kısa olsada garipti
"AZAD KALİV"  ilginç bir isimdi ilk kez duyuyordum  ve biyan da bana şu soruyu sordu " viyana kaç yaşındasın"
"17   Azad sen"
"18 yaşımdayım viyana"  vay aslında 16 yaşında gösteriyor lakin daha büyük neyse Azada görüşürüz dedim ve eve doğru gittim.

  ~Nasıldı sizce viyana ve Azad araları nasıl olur diyorsunuz ~

İLK AŞK VİYANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin