Bu Nasıl Bir Bela "BÖLÜM 1"

7 0 0
                                    

Bir yaz sabahı her zamanki gibi kuşlar yüzünden uyandım,herkes kuşların cıvıltılarını çok sever ama ben nefret ediyorum her sabah beni uyandırmak zorundalar mı?

Normalde çok zor uyanan biriyimdir ama bu kuşlar yüzünden sabahın sekizinde uyanıyorum. Biliyorum çok normal biri değilim ama ben buyum. Kendimi değiştiremem.

Bu arada ben Ekin söylemeyi unutmuşum zaten çok unutkan biriyimdir. 16 yaşındayım ama annem okula bir sene erken yazdırdığı için yaz tatilinden sonra lise 4'e geçicem ve üniversite sınavına giricem avukat olmak istiyorum bu yüzden çok çalışmam gerekiyor ama evde çok fazla ses olduğu için genellikle çalışamıyorum o yüzden evimizin 3 arka sokağındaki kütüphaneye gidiyorum.

Uyandıktan sonra kahvaltı yapmaya mutfağa gittim annem, babam ve küçük kardeşim çoktan uyanmıştı masaya oturdum ve kahvaltımı yaptım ve hemen kütüphaneye gittim.

İçeride bir sürü insan vardı. Boş olan bir masaya oturdum kitaplarımı ve kahvemi masaya koydum tam çalışmaya başlıyacaktım ki yanıma çok tatlı, sap sarı saçlı, benim yaşlarımda bir kız geldi ve sadece "Niye buradasın" dedi dondum ve cevap veremedim niye buradasın da ne demekti kütüphaneye gelmiştim ve bundan ona neydi. Genelde okulda ve arkadaş ortamında çok dışlanırdım yine böyle bir şey olduğunu düşündüm ama cevap veremeden duramadım "Neden burada olmamalıyım" dedim evet bunu demiştim kız anında cevap verdi "Ne yani, haberleri görmedin mi bir mafya çetesinin düşmanı 2 saat önce burada görülmüş ve mafya çetesi buraya gelebilirmiş gitmeyecek misin açıkçası bana sorarsan gitmeyeceğim çünkü zaten çok güzel bir hayatım yok arkadaş bulmaya geldim arkadaş olmak ister misin?" Dedi anında büyük çaplı bir şok geçirdim ve etrafıma baktım herkes gidiyordu ben ve yanımdaki kızla beraber sadece 5 kişi kalmıştık.

"Bende gitmiyeceğim çünkü böyle şeylere inanmıyorum ve ayrıca ikinci soruna da cevap veriyorum evet arkadaş olabiliriz zaten daha önce çok fazla arkadaşım olmadı bu arada adım Ekin." dedim yüzünde tatlı bir tebessüm oluştu ve konuşmaya başladı, "Bende Alya tanıştığımıza memnun oldum Eki-" dedi ve devamını getiremedi anında çok yüksek bir ses geldi silah sesi gibiydi kütüphanede 5 kişi olduğumuz için hepimiz göz göze geldik ve içlerinde birisi lavaboyu işaret etti iz bırakmamak için eşyalarımızı kucağımıza alıp tuvalete doğru koştuk ve Alya ile ben bir tuvalete diğer üçü de diğer tuvalete girdi. Sonra sesler duymaya başladık sanırım bu konuşan mafya çetesinin lideriydi "Sen kendini kim  zannediyorsun" ardından çetenin düşmanı konuşmaya başladı "Efendim beni affedin lütfe-" daha sonra bir silah sesi "Alın bunu götürün ve içeride biri varsa hemen vurun" NE, ne demişti içerde biri varsa vurun mu? Anında Alya ile göz göze geldik ne yapacaktık toplam 5 kişiydik yan tuvalete tıktıkladım bir anda kapı açıldı mafya çetesi sanmıştım ancak bunlar yan tuvaletteki 3 çocuktu Alya ve beni kolumuzdan çekip tuvaletten çıkardılar hızlıca koşmaya başladık tam kapıdan çıkacaktık ki kapılar kapandı ve arkadan bir ses geldi "Onları çeteme istiyorum" Hepimiz sustuk arkamızı döndük mafya lideri ile ilk defa göz göze geldik bizden en fazla 3, 4 yaş büyüktü ilk defa bu yaşta bir mafya lideri görüyordum fakat asıl sorun bu değildi asıl sorun neden çetesine bizi istiyordu..........

Ölümdeki DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin