Zar zor uyandım ve ben hariç herkesin çoktan uyanmış sohbet ettiğini gördüm "Günaydın" dedim hepsi de bana günaydın dedi daha sonra yanlarına gittim ve konuşmalarına katıldım bir anda kapı tıktıklandı kapı aralık bir şekilde açıldı ve bir tepsi göründü tanımadığımız bir ses bunu alın dedi, bizde aldık ve kapı kapandı tepside 5 adet yumurta, 5 şişe su, ve 5 dilim ekmekten başka bir şey yoktu.
Kerem "Hadi gelin yiyelim, açıklıktanbayılmak yerine bunları yemeyi tercih ederim" dedi fakat tek bir sorun vardı ben yumurtadan nefret ederdim ve asla yemezdim. "Ben yumurtadan nefret ederim ve asla yemem dedim hepsi bana yan yan bakışlar attı
Oihihihi
Az önce okuduğunuz şey benim iç sesim ara sıra böyle konuşurum neyse konumuz bu değil
Benden sonra Yağızda "Bende bilmediğim şeyleri yemek istemiyorum" dedi ardından Çınar malesef benimde yumurtaya alerjim var" dedi biz üçümüz bir köşeye oturduk.
Alya ve Kerem yumurtaları yiyorlardı aynı zamanda gülerek konuşuyorlardı Çınar ayağa kalktı ve kendi kendine şarkı söylemeye başladı ben ve Yağız da küçüklüğümüz hakkında konuşuyorduk, "Küçükken zilini her gün çaldım ama açmadın neden, ne oldu" hemen konuşmaya başladı "Annem ve babam ayrıldı sonra hemen evimizi sattık ve ben annemle İstanbul'a tanıştık 2 sene orada yaşadık daha sonra İzmir'i çok özlediğimiz için geri döndük sana o zaman söyleyemedim çünkü mental açıdan çökmüştüm İzmir'e tekrar döndükten sonra seni çok aradım ama bulamadım, olsun yinede kavuştuk değil mi" kafamı salladım ve içten bir şekilde gülümsedim
2 saat sonra
"Hey millet" dedim ve hepsi bana döndü "2 günümüz kaldı ve bizim karar vermemiz lazım yoksa hepimiz öleceğiz, ne yapmalıyız?" Kerem konuşmaya başladı "İlk önce grup olmayı öğrenelim grubun bir lideri olmalı ve hepimiz bu görevde ayrılmayacağımıza, ortak kararlar vereceğinize söz vermeliyiz" dedi ve haklıydı Alya konuşmaya daldı "O zaman bir lider seçelim" Herkes başını onaylar bir şekilde salladı ve oylama başladı Kerem konusuyordu "Ada olmak isteyenler el kaldırsın" Ben lider olmak istemiyordum ardından Alya'ya baktım el kaldırıyordu Kerem ve Çınarın da el kaldırdığını gördüm sadece Yağız ve ben lider olmak istemiyorduk. Kerem "Tamam o zaman oylama başlıyor"
Kerem oylamayı yönetiyordu "Çınar'a oy verenler el kaldırsın" kimse kaldırmamıştı ama Çınar üzülmek yerine şöyle bir cümle kurmuştu "Ayy beni çekemediğinizi biliyorum" hepimiz büyük bir kahkaha patlattık ardından Kerem konuşmaya devam etti "Alya'ya oy verenler el kaldırsın" Alya'ya oy vermek çok isterdim fakat onun liderliğe uygun olduğunu düşünmüyorum aşırı duygusal biri. Sadece Kerem el kaldırdı kendisine veremeyeceği için başkasına oy vermek zorundaydı daha sonra Kerem "Bana oy verenler el kaldırsın" dedi Ben, Yağız, Çınar ve Alya yani hepimiz Kerem'e oy vermiştik ve bence Kerem liderliğe çok uygun birisiydi. Kerem "Tamam lideriniz benim şimdi herkes ortak kararlar alacağımıza söz versin" hepimiz aynı anda "Söz" diye bağırdık Kerem "Tamam yarın son günümüz yarın ortak bir kara vereceğiz ve onu uygulayacağız şimdilik bu kadar konuşma yeter birazdan yatarız şimdiden herkese iyi geceler" beş dakika sonra kendimi yerde uzanırken buldum daha sonra gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümdeki Dostluk
AdventureOnlar kendilerini ölmek üzereyken buldu ama buna rağmen birbirine tutundular. Bu hikaye onların hikayesi, bu hikaye ölmek üzereyken birbirine tutunup birbirine yaşatanların hikayesi, bu hikaye kimsesizken birbirini bulan 5 çocuğun hikayesi, bu hikay...