Hepimiz bir birimize baktık, şahsen ben böyle bir teklifi kabul etmezdim ben bunları düşünürken yanimdaki uzun boylu kumral saçlı çocuk cevap verdi "Sizin çetenize falan gelmiyoruz konu kapandı" çok ciddiydi ardından mafya lideri "Herkes bundan kaçarken siz burada durduğunuz göre macera istiyorsunuz demektir." Dedi hemen atladım "Macera istediğimiz falan yok buraya ders çalışmaya geldik ayrıca sizin baskalarıyla olan saçmalıklarınız bizi ilgilendirmiyor." yanındaki kıvırcık saçlı gülen yüzlü çocuk "Az sakin ol be cüce kız" dedi ve ardından gülmeye başladı. Biliyorum çok kısayım ama bu çocuk nerede olduğumuzun farkında mı?
Mafya lideri konuşmaya başladı "Tamam size açık konuşacağım bana 5 kişi lazım çetem çok azaldı gördüğünüz gibi şuan bile 6 kişiyiz sizle birlikte iş birliği yapmak istiyorum aksi taktirde sizi öldürmek durumunda kalacağız." dedi ve çetesi bütün silahları bize doğrulttu her birimize bir kişi silah doğrultmuştu Alya ağlamaya başladığı sırada onu teselli etmeye çalışıyordum fakat ne kadar belli etmesemde bende korkuyordum ardından bizi bir eve götürdüler sonra bir odaya girdik ve bizi o odaya kilitlediler daha sonra mafya lideri "3 gün süreniz var bu odada birlikte düşünün çetemize katılanlara zarar vermeyeceğiz fakat katılmak istemeyenler tek kelime edemeden öldürülecek, 3 gün sonra tekrar birlikte olcaz şimdilik görüşürüz." Kapı kapandı 10 dakika boyunca sessiz kaldık, sessizliği bölen ben oldum
"Salak adam, beyinsiz bizim ne suçumuz vardı aptal." Kıvırcık saçlı çocuk "Cüce kız sen ne zaman sakin olacaksın, eğer daha fazla bağırırsın birazdan bizi doğrayacaklar." "Bana cüce demeyi bırak" dedim bir süre daha sessiz kaldık bu sefer sessizliği bölen şuana kadar hiç konuşmamış çocuk oldu, bu çocuk küçüklükte kendimden çok sevdiğim arkadaşım Yağız'a çok benziyordu ama aldırış etmedim. "Madem 3 gün buradayız tanışalım, ben Yağız 17 yaşındayım ve yaz tatilinden sonra lise 4'e geçicem ve tek başıma yaşıyorum hadi sıra sizde sizde tanıtın kendinizi." Ne adı Yağız mıydı? Hem küçüklük arkadaşıma çok benziyordu hemde adı aynıydı çok aldırış etmedim ve konuşmaya başladım "Ne yani biz şuanda ölmek üzereyken, bir ölümde mi tanışıyoruz." dedim. Alya ekledi "Evet, malesef ölümde tanışıyoruz neyse bende kendimi tanıtayım adım Alya 17 yaşındayım bende lise 4'e geçicem, ailemle yaşıyorum ve bu bilgiyi vermeliyim aşırı duygusalımdır her an ağlayabilirim, o yüzden boş yere ağlarsam beni takmayın."
Kıvırcık saçlı komik çocuk konuşmaya başladı "Ben Çınar 19 yaşındayım liseyi bitirdim tek başıma yaşıyorum ve çok komik biriyimdir." Ardından uzun boylu çocuk konuşmaya başladı "Adım Kerem 20 yaşındayım liseyi bitirdim tek yaşıyorum bu kadar he burada yetimhanede büyüdüm bunu söylememe gerek yoktu ama olsun." Alya konuşmaya başladı "Afedersin, yanlış anlama ama boyun kaç acaba çünkü bu odaya gelirken az kalsın kapıdan geçerken kafanı çarpacaktın da." çocuk hızlıca cevap verdi "1.96" kendimizi tutamadık ve Alya ile birlikte ikimiz aynı anda "Ohaaa" diyerek bağırdık üçü de bize bakıyordu daha sonra bir sessizlik oldu ve ben konuşmaya başladım "Bu arada ben kendimi tanıtmadım adım Ekin 16 yaşındayım ama annem 1 sene erken yazdırdığı için lise 4'e geçicem ve ailemle yaşıyorum ayrıca çok unutkan,sakar ve açım bide çabuk öfkeleniyorum" Kerem konuşmaya başladı "Yanlış anlama ama senin boyun kaç çünkü bu odaya girerken 4 kişi olduğumuzu ve birimizin eksildiğini düşünüyordum fakat seni görmemişim." Hepsi gülmeye başladı üzülmüştüm sadece "1.58" dedim biliyorum aşırı kısayım ama elimden gelen bir şey değildi.Yağız konuşmaya başladı "Bu arada Ekin mi demiştin seni birine çok benzettim ve adınız aynı." daha fazla dayanamadım ve "Yağız bisikletten düşmüştüm sen beni kaldırıp eve kadar gitmeme yardım etmiştin arka sokagimizda oturuyordun her gün görüşüyorduk en yakın arkadaş olmuştuk fakat bir gün zilinizi çaldım ve bir daha o kapı hiç açılmadı o çocuk sensin değil mi?" Yağız dondu ve sadece "Yaramaz kız" dedi evet bu oydu ben bisikletten düştüğümde yaramaz kız yavaş sursene demişti, başka bir gün komşunun camını kırmıştık ve yaramaz kız yaptı diye bağırıp suçu bana atmıştı yani bana taktığı lakap yaramaz kızdı, düşündüm peki ya benim ona taktığım bir lakap var mıydı düşündüm ve buldum ardında bende sadece iki kelime söyledim "Futbolcu çocuk" Yağız bir futbol bağımlısıydı oynayacak başka arkadaşı olmadığı için benle oynuyordu ve bende ona hep böyle sesleniyorudum ardından ikimizde birbirimize sarıldık Çınarın sesi geldi "Aşıkların uzun zaman sonra buluşması haberlede gündem oldu şok şok şok." "Sadece arkadaşız." dedim kafasını onaylar bir şekilde salladı, uzun süren bir sessizlikten sonra hepimiz esnemeye başladık ve hep birlikte uykuya daldık......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümdeki Dostluk
AdventureOnlar kendilerini ölmek üzereyken buldu ama buna rağmen birbirine tutundular. Bu hikaye onların hikayesi, bu hikaye ölmek üzereyken birbirine tutunup birbirine yaşatanların hikayesi, bu hikaye kimsesizken birbirini bulan 5 çocuğun hikayesi, bu hikay...