Bu hikaye tamamen Doom Schneider ile ilgili fantezilerim ve çıtırdan ironi ile yazılmıştır.Sabah uyandım ama henüz yataktan
çıkmamıştım. Gün içinde yapacaklarımı düşünürken hatırladığım şey ile yataktan fırladım.BUGÜN RAMMSTEİN KONSERİNE GIDECEKTIM, tam duşa girecektim ki aklıma gelen başka bir şeyle irkildim, AFTERPARTY BİLETİM VARDI. Yüzümde oluşan gülümseme ile birlikte, hızlıca duş aldım ve üstümü giyinmeye başladım. Aşırı guzel olmam lazımdı. Bi an duraksadım ve ne giysem diye düşündüm. Çekici olmam lazımdı, çünkü Christoph Schneider'a hastaydım ve evli olması gerçekten sikimde değildi.
O sırada ne giyeceğimi bulmuştum. İç çamaşırımı özellikle aşırı dikkatli seçtim ki ne zaman, ne olacağı belli olmaz :)
Südyenimi, tangamı ve siyah jartiyerimi giydikten sonra aynanın karşısına geçtim. Ateş ediyordum amk aşırı güzel görünüyorum (şahsi fikrim). Sonrasinda deri eteğimi giydim, jartiyerin üstünde bitmesi altindan jartiyerin gözükmesi aşırı seksi duruyordu. Sonrasinda üstüme de deri büstiyer giymeye karar verdim, südyenimi çıkardım. Makyajımı yaptım, deri botlarımı giydim, ceketim ve çantamı alıp evden çıktım.
Arabadayken heyecandan ölmek üzere gibiydim. Sanırım kalp krizinden ölebilirim şu an diye düşündüm bi an. Konser alanına iyice yaklaştım ve artik daha da heyecanlandım. Arabadan inip konseri izleyeceğim bölgenin girişine doğru yürümeye başladım. Benim gibi kızlar vardı sadece bu alanda, stadyum içi gibi karma değildi burası.
Afterparty biletlerine sadece kadınlar para yatırıyor diye düşündüm. Her neyse diğerleri umrumda değildi. Ve Waidmanns Heil'in introsunu duymamla birlikte sahneye kitlendim.