Sonra bi anda kendini uzaklaştırdı benden, ama elleri belimdeydi. Gözlerime baktı ve çok güzelsin dedi. Bi anda utandım ve teşekkür ettim. Hemen tekrardan dudaklarıma yapıştı, artık uyarılmaktan hassasiyet geliştirmiştim.
Ama onu o kadar çok istiyordum ki, duramıyordum. Tekrardan sikini içimde hissettiğimde meme uçlarım sertleşti ve daha sıkı sarıldım ona. Bir bütün olmak istercesine çok daha sıkı sarıldım. Daha önce hiç kimseyi bu kadar istememiştim aşırı saçma geliyordu Doom'u bu kadar istemem, ama kendime de engel olamıyordum. Onun altında ağlama kıvamına gelmiş inlerken düşünüyordum bunları.
Gözlerim dolmuştu hissediyordum ama gözlerimi açamıyordum. O ise bi eli belimde diğer eliyle saçlarımı kavramış sikiyordu beni, bi yandan da boynumu emiyordu.
O kadar iyiydi ki onunla bi bütün olmak istiyordum. Aşırı ıslaktım vıcık, vıcık sesler çıkıyordu ve bu seslere bile o kadar yükseliyordum ki.Ölene kadar beni sikmesini istiyordum.
Sadece ona ait olmak istedim.
Sadece bana ait olsun istedim.Boynumu artık emmiyor ısırıyordu. Çok hızlanmıştı, canım yanıyordu. Canımı acıtması o kadar hoşuma gidiyordu ki neredeyse boşalacaktım. Açamadığım gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı deli gibi inlerken. O kadar sert davranıyordu ki ve o kadar hoşuma gidiyordu ki gözlerimden yaşlar akarken aynı anda hem inliyor hem de hıçkırıyordum. memelerim, boynum mosmor olmuştu göremiyordum ama hissediyordum. Büyük, güzel elleri vücudumda dolaştıkça daha da fazla ıslanıyordum ve o an ölmek için dua ettim inanmadığım tanrıya. Canımı kesinlikle Schneider almalıydı.