AFTERPARTY

48 0 1
                                    

Bütün konser boyunca beklemediğim bir şekilde Richard ile bakıştım.

O apaçi saçları göz zevkimi biraz bozsa da aşırı hoş bir adam olduğunu inkar edemem.
Gözleriyle yedi beni konser bitene kadar. Pena fırlatmalar öpücük atmalar falan.

Selamlarını verdiler ve konser bitti. Ben ve bi kaç silik tipli kız (amlarının koktuğunu düşünüyorum) korumalar eşliğinde kulise götürüldük. O sırada bütün ekip bir arada bize doğru geliyordu ama ben sadece içlerinden birine kitlenmiştim.

Kıvırcık boyun hizasındaki saçları, buğday teni, mavi gözleri, büyük damarlı elleriyle aşırı alımlı gözüküyordu. Üstünü değiştirmişti sahne kıyafetleri değildi üstündekiler. Siyah deri pantolonu ve gömleği ile birlikte tanrı gibiydi.

Sanırım aşığım diye düşündüm bi an ve işte tamamen dibimde duruyordu şu an. Selamlaştık bütün ekiple aşırı heyecanlıydım. Richard bana çok sevimlisin dedi bi an ve gülümsedim sadece.

Sonrasında bilekliklerimiz kontrol edildi ve afterparty room'daydık artık. Ne olduğunu umursamadan masadan bi içki alıp koltuğa oturdum. Schneider'in dikkatini çekmiş olmalıyım ki bana baktığını gördüm, bi an göz göze geldik ve bana göz kırptı. Yanıma geldi ve oturdu, sohbet etmeye başladık. Ses tonuna bile aşırı azıyorum dedim içimden. Bence yeteri kadar tanımıştı artık dudağıma yapışsa ne olurdu ki ::)

Tam iyice yakınlaştık derken Paul geldi ve seni nasıl daha önceden görmedim dedi gülümsedi. Anlamadım başta bende gülümsedim sonra gitti yanımızdan.

Koskoca odada Richard ve Till yayıla yayıla üçer tane hatun ayarlamışlardı bile. Doom ve ben bi anda aşırı samimi olduk sarmaş dolaş sohbet ediyorduk. Aşırı güzel kokuyordu, kokusu için ölebilirim diye düşündüm.

Önce Richard yanındaki kızlarla odadan uzadı sonra da Till ayni şekilde. Paul da gözüne güzel geleni aldı ve gitti. Bende bi an susup Doom'a baktım ve tamam hadi gidelim dedi gülümseyerek. İçimden işte bu amına koyim sonunda dedim.

Onun odasının önündeydik artık. Doom Schneider ile yatacağım için cidden heyecanlıydım. Çünkü bu adamı 14 yaşından beri arzuluyordum. Odanın kapısını açtı ve benim geçmem için kenara çekildi. Bende doom'a sürtünerek odanın içine girdim. Peşimden odaya girip kapıyı kapattığı anda yapıştım ona.

DOOMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin