BÜCK DICH

35 1 1
                                    

Çırılçıplak birbirimize sıkıca sarılmış yatıyorduk. Aşırı güzel kokuyordu.

Bi anda üstüme çıktı ve tekrardan dudaklarıma yapıştı. Benimde istediğim buydu zaten. O kadar yakındık ki, yapışmıştık birbirimize. Beklemediğim bir şekilde tekrardan içimde hissettiğimde ufak bi çığlık attim. Gözlerim kaymaya başlamıştı ve altında ufak ufak inlemeye başlamıştım. O da bi yandan boynumu, memelerimi ısırıyordu buna aşırı tav oluyordum işte. Ağzımı açmamı söyledi dilimi dışarı çıkardım ağzımı açtım. Ağzıma tükürdü 🥵.

Sonrasında geri çekilip sırt üstü uzandı. Bu sefer üstteki bendim. Ruhumu teslim etme amacıyla zıplamaya başladım. Onunla sikişmek rüya gibiydi, bunu sonsuza kadar yapabilirdim. Bi yandan o, bi yandan ben inliyorduk. Onun inlediğini duymak beni çok daha fazla azdırıyordu. Bi süre sonra yavaşlayıp sadece sürtünmeye başladım. Boşalacağını hissetmiştim bende boşalmak üzereydim tutuyordum sadece. İnlemeleri şiddetlenmişti, o inledikçe ben daha sert sürtünüyordum. Belimi, bacaklarımı sıkarak tekrardan içime boşaldı ve bunun üzerine bende onun kucağına boşaldım. Tekrardan birbirimize sarıldık ve kenetlendik. Müthiş kokuyordu. Senelerdir hayalini kurduğum, arzuladığım adamın koynunda, kollarındaydım. Daha fazla ne isteyebilirdim ki.

DOOMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin