Bölüm 2

144 2 1
                                    

Konser başlamıştı.Müziğin ritmi bütün salonu sarmıştı.Salondakilerin çılgınca bağrışları,gruptaki kişilerin adlarını haykırışları,şarkılara eşlik etmeleri birbirine karışmıştı.Tabii onların içindede bunları yapmayan bir tek ben vardım herhalde.En ön sıradaydım ve demin Harry’le yiyiştiğimden bende havalı takılan kız olmayı seçmiştim.Sadece havalı dans hareketleri yapıyordum.Havalı ve çekici.

  Harry kalabalığın içinde beni fark etti o havalı hareketlerimi yaparken-aslında ben havalı buluyordum bu hareketleri.Bana yarım ağız gülümsedi ve ona atılan sütyenlerden birini benden tarafa gösterirken Liam’în söylediği bölüme o da eşlik etti.

‘’Hey girl,I’m waitin’ on ya,i’m waitin’ on ya’’

Mesaj açık ve kesindi bu gece tehlikeyi oynuyor olacaktık.Bu fizikçilerin bile çözemediği bir çekimdi doğrusu.Tehlikeli ve seksi yan yanaydı.Bir ünlü ve bir sıradan çekimiydi.Hani anlarsınız ya soygazla amatel çekimi falan yani.

***

Konser bitmişti ve artık onlarla tanışma vaktiydi-yani diğer dördüyle tanışma vaktiydi.Harry ile yiyişmiştim hatırladınız değil mi?

Düşünce bulutumu dağıtıp bodyguardlara V.I.P biletimi gösterdim.Beni o hayranlarıyla konuştukları odaya götürürken bodyguardlar, Harry’le buluşup buluşmayacağımızı düşünüyordum hala.

‘’Buyrun bayan’’dedi bodyguardlardan biri.Gülümsedim ve içeri girdim.Kendime bir yer belirledim ve orada onların gelmesini bekledim.Çok uzun sürmüştü ama sonunda dans ederek odaya girdiler ve bağırmaya başladılar delice.

‘’Ve bir konser sonu daha’’diye bağırıyorlardı sürekli.Diğer kızlarda onlara eşlik ediyorlardı.

‘’Selam dünyanın en iyi hayranları’’dedi Niall hepimize teker teker sarılırken.Aslında dört kişiydik ve yinede bana sıra gelmesi yıllar sürmüş gibiydi.Sonunda sıra bana gelmişti ve bana gelip sarılmadan önce beni süzdü baştan aşağı.Sonra sarılırken kulağıma daha da yaklaştı ve

‘’Tehlikeli bir oyun oynuyorsunuz sizi gördüm.Taylor öğrenirse neler olur sen düşün gerisini’’dedi.

İrkilmiştim.Bu da neydi şimdi?Kabus mu yoksa gerçek miydi?

***

Hepsiyle tanışmıştım sonunda- ki istemediğim bir şekilde tanışmıştım bazılarıyla- ve bütün gece Niall’ın bakışlarıyla imtihana tutulmuştum.Harry ise gözleriyle soymuştu beni ve saat 00.00 gösteriyordu.Şimdi ne olucaktı?Kulise gidecek miydim?Yoksa hiç bir şey olmamış gibi devam mı edecektim.?

Locked Out Of HeavenWhere stories live. Discover now