herkese selamlar... aylar sonraki yeni bölümüme merhaba deyin... diğerlerine göre daha mutlu bir bölüm yazdım... iyi okumalar dilerim...
Bölüm müzikleri;
Mert Kıyak-gel, Kendimden Hallice-halledemedik, Mavi Gri- O Ben Olamam...Hüzün, bazen bu beş harfli kelimeye hapsolurduk ve çoğu zaman da çıkmak hiç kolay olmazdı. Hüzün bizim içimize yerleştirilen bir üzüntüydü. Şimdi bu şirketin karşısında da hissettiğim şey hüzündü çünkü ben en son bir şirkete gittiğimde babamın yardım kuruluşu olduğunu öğrenmiştim oranın. Babama sımsıkı sarılmıştım. Ben ne yapsam aklıma babam geliyordu, her gördüğüm yerde babamın bir parçası duruyordu. Ben babamı sürekli hatırlıyordum ve bu çoğu zaman işkence gibi oluyordu.
Şimdi bu şirketin karşısında durmuş boş gözlerle bakıyordum. Bugün abim hakkında daha çok bilgi sahibi olmak istiyordum. Abim bana hiçbir şekilde mesleğini söylemiyordu. Bana aşırı bir güvenlik önlemi alınıyordu ama ben bunların sebebini katiyen soramıyordum. Merak ediyordum abim ne işi yapıyordu. Gün geçtikçe öğrenecektim. Polat'ın seslenmesiyle kendime geldim.
Şirkete yürümeye başladık, abim bugün şirkette vakit geçirebileceğimi söylemişti. İçeriye girdiğimde gördüğüm ilk kişi Meriç Serter olmuştu. Şirket başyardımcısı. Meriç de iyi birine benziyordu ama garip bir hüzün vardı gözlerinde. Bizi karşılayıp işinin başına geçmişti. Sanem ise benim ısrarlarımla yanımda duruyordu. Sanem de güvenlik ile sorumluydu ancak yaşı daha çok küçük duruyordu. Hemen hemen benimle yaşıttı. Enver de güvenlikti ve Sanem'e bir abi gibi davranıyordu. İşlerini yaparken çok uyumlu ve senkronize hareket ediyorlardı.
Abim bana şirkette bir oda ayarlamıştı ve bir de bilgisayar vermişti. Yazulım ve bilgisayar mühendisliği okuduğum için çalışabileceğimi söylemişti. Ben ise abimin bildiğinden çok daha fazlasıydım ama bunu ona söyleyemezdim çünkü eğer söylersem abimin kim olduğunu öğrenemezdim. Abimin mesleğini çok merak ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık...
Teen FictionAlaca Çelik, Ayaz Çelik, Samet Dinçer, Yeni bir maceraya hazır mıyız?... Alaca'nın macerası...