Тиша.Пролунав дзвінкий сміх від людини навпроти йому було настільки смішно,що на його очах з'явилися сльози.Трохи заспокоївшись він покликав офіціанта,щоб заплатити за рахунок, а поки чекав офіціанта почав говорити:
–Дазай,ти це зараз на повному серйозі сказав?–Чуї було цікаво дізнатися, бо це звучало тупо.
–Та я серйозно, ну так ти згоден?
–Ні, ти взагалі уявляєш, що буде, якщо про це дізнається Морі-сан?Я не хочу раптово опинитися в РАЦС'і.
–Чууууууя,ну будь ласка він не дізнається.–Накахара був останнім шансом Дазая відчути себе коханим і не самотнім маючи другу половинку, нехай навіть це обман.
–Ні, це тупо.Ти просто уяви як це буде виглядати, що про мене подумаю, ні, навіть думати не хочу.Тим більше якби я потребував стосунків я б почав би зустрічатися з кимось але не з тобою. –до них підійшов офіціант і Чуя заплатив за них двох йому було не складно, та й Дазай змусив його засміятися так як він сміявся пару років тому Накахара був вдячний за це.
–Ну,Чу,ми просто прикидатимемося і все ну ж.
–Ні, і припини каверкати моє ім'я .
Чуя вийшов з кафе і пішов додому, за ним пішов Осаму.
–Чуя, я зроблю все що попросиш ну будь ласка прикинься моїм хлопцем.–Дазай був готовий стати на коліна перед ним(прям як я з подругою перед історичкою).
–Можеш перестати йти за мною, максимум що можу зробити це знайти відповідного кандидата і все.
–Мені таке не підходить, їх потрібно ще впізнавати їх характер, переваги і так далі ну ти зрозумів.
–Тоді нічим не можу допомогти.–рудоволосий обернувся і хотів уже піти, але його схопили за руку і поцілували в губи.Чуя швидко відштовхнув шатена.
________________________________________________
Мало написано тому що це пробний фф.Я стільки написала,щоб зрозуміти продовжувати писати чи ні.Якщо він вам не сподобався, я не буду продовжувати працювати над ним. Величезне прохання написати коментар про цей фанфік.Всім дякую і вибачте, якщо ви на цю писанину витратили свій час я розумію що час дуже дорогоцінний, та через мою писанину ви його втратили,вибачте будь ласка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Давай зіграємо у любов
FanfictionОсаму Дазай-робітники Озброєного Детективного Агенства.У нього на роботі майже всі мають другі половинки, які їх часто відвідують і коли це відбувається Дазаю стає завидно, тому він вирішує знайти собі дівчину, але все безрезультатно він уже здався...