1. Bölüm

271 22 95
                                    

Eve geldiğim gibi kendimi yatağa atmıştım. Bugün okulda o kadar çok yoruldum ki anlatamam. Resmen beni gören bütün öğretmenler bana ayak işlerini yaptırmıştı. Sanki benden başka öğrenci yok!
Bi dk kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Han Jisung lise 3.sınıf öğrencisiyim. Ailem yok ben daha bebekken beni bi yatimhanenin kapısına bırakıp ortadan kaybolmuşlar. Yani bana anlatılan bu ztn umrumda da deildi çünkü eğer ben onların umurlarında olsaydım beni bırakıp gitmezlerdi. Kısacası beni takmayanı ben nie takayım!

Yetimhanede beraber büyüdüğüm arkadaşım Felixle beraber yaşıyorum. Arkadaştan da öte kardeşimdir o benim her anımda yanımda olmuştu çünkü.
Küçükken hep hayal kurardık büyüyünce beraber ayrı eve çıkıcaz ve burdaki hayattan kurtulup kendi hayatımızı kurucaz die.
Bizde ortaokuldan mezun olur olmaz yetimhaneden ayrılmış biriktirdiğimiz parayla kendimize bi ev tutmuştuk. Tam olarak 3 yıldır bu evde yaşıyorduk. Zaman çok hızlı geçmiş ya.....

Of heryerim ağrıyor amk!

Felix;"Hanniee"

Jisung;"efendim lix"

Felix;"markete gider misin yemek yapıcam eksikleri al"

Jisung;"lix sen gitsen çok yorgunum şuan"

Felix söylenerek odama geldiğinde beni kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.

Felix;"hadi ya kalk alt tarafı markete gidiceksin"

Jisung;"off tm ya tm"

İstemeye istemeye kalkıp üstümü değiştirdim. Üstüme beyaz kısa kollu bi tişört altına bol siyah pantalon giydim ve en sonda da siyah hırkamı üstüme geçirip fermuarını çektim. Markete gitmeye hazırdım artık.
Çantamı kaptığım gibi markete doğru yola çıkmıştım.

Felix'in istediklerini aldıktan sonra biraz atıştırmalık almak için aburcubur bölümüne yönelmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Felix'in istediklerini aldıktan sonra biraz atıştırmalık almak için aburcubur bölümüne yönelmiştim. Ne alabilirim die bakınırken marketin önünde duran simsiyah bir araba dikkatimi çekti pek umursamadım ve aldıklarımın parasını ödeyip eve gitmek üzere marketten çıktım. Tam o sırada siyah arabanın içinden siyah takım elbiseli mor saçlı bir adam çıkıp karşıma geçti ve şok olmuş bi şekilde beni baştan aşağı süzdü. Sapık mıdır nedir!

Adam;"s-sen.... Sen gerçeksin"

Jisung;"benimle mi konuşuyorsun"

Tabiki de senle konuşuyor jisung burda başka kimse yok çünkü.

Adam;"biliodum seni bulucağımı biliodum"

Elini uzatıp kolumu tuttuğunda yeni bişey keşfetmiş gibi sırıttı. Cidden rahatsız olmaya başlamıştım. Elini ittiğim gibi adamın yanından geçip yoluma devam ettim. Adamın hala arkamdan baktığını hissedebiliyordum. Ne garip biriymiş ya!

.....

MİNHO'NUN AĞZINDAN

Hyunjin beyin aburcubur sevdası yüzünden markete gelmiştik. Ben arabada kalmıştım o ise iki saattir marketteydi. Peçete yemeyi özlemiş glb beyfendi! Arabadan inip Hyunjine bakmak için markete giricektim ki onu gördüm.... 3 ay boyunca kaldığım komada daha önce görmememe rağmen komadayken devamlı gördüğüm ve komadan sonra da yıllarca rüyalarıma girmeye dvm eden çocuk şuan tam karşımdaydı. Varlğından bile emin olmadan onu aramaya koyulmuştum. Her yerde onu aramıştım ama bulamamıştım. Tam umudumu yitirip vazgeçmek üzereyken karşıma çıkmıştı... Ayaklarım beni ona sürükledi ve tam önünde durdum. Şoktaydım onu ilk defa gerçek hayatta görüyordum.

Minsung Mafia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin