Yarım bölüm

198 20 28
                                    

2. Bölüm

Sabah gözüme vuran güneş ışığıyla uyanmıştım. Belimi saran elleri görünce çığlık atarak yerimden zıpladım.

Han;"napıosun ya ben sana bana dokunma diyorum sen dibime girmişsin sapık mısın nesin!"

Minho;"sana da günaydın bebeğim"

Han;"offf"

Minho;"çok tatlı duruosun o dağınık saçlarınla"

Han;"dön önüne aaa"

Uf dikmiş gözlerini üstüme çekmio Allah'ın cezası
Yavşak pis sapık!

.....

Banyo da üstümü değiştirdikten sonra içeri girdiğim anda üstü çıplak Minhoyla göz göze gelmiştim. Gözlerim o dolgun baklavaları ve muhteşem vücudunda geziyordu. Böyle iğrenç bi hıyarın bu kadar yakışıklı ve çekici olması hiç adil deil!

Minho;"çok mu beğendin"

Han;"n-ne neyi"

Minho;"vücudumu diyorum çok mu beğendin gözlerini alamıyorsun da"

Han;"ne alaka be ben sadece bi anda öle görünce şey o-... Ayayyayay sen nie ulu orta çıplak duruosun ya aaaa"

Minho;"kendi odamda üstümü değiştiriyorum bitanem bi sıkıntı mı var"

Han;"bana bi daha bi tanem fln deme"

Minho;"bi tanemsim ama"

Han;"giyer misin artık şu üstünü dikkatimi dağıtıyosun"

Anında yüzüne yerleşen o piçimsi gülümsemeyle üstüme gelmeye başlamıştı. Hemde o çıplak vücuduyla!

Geri geri giderken duvara yapıştığımda o da dibime kadar gelmişti ztn. Kollarını yanlara koyup sanki yeterince yakın deilmiş gibi daha çok yaklaştı. Neredeyse burunlarımız birbirine değecekti. Aldığı her nefesin yüzüme vurmasıyla kafayı yiyordum. Gözlerimi sıkıca kapatıp başımı aşağı eğerek gitmesini beklemeye başladım.

Minho;"bu utangaç hallerin beni deli ediyor"

Çenemde hissettiğim elle irkilmiştim. Gözlerimi açıp Minho ya baktım. Eliyle tuttuğu çenemden beni kendini daha da çok yaklaştırıp dudaklarıma doğru eğildi. İşte şimdi kalp krizi geçirmem için harika bi fırsat!

Yavaş yavaş boynuma doğru eğilip uzun uzun kokladı. Tenime değen her nefesle kaskatı kesiliyordum. Sonra kulağıma fısıldamaya başladı.

Minho;"seni ne kadar çok istediğimi bilemezsin ama şimdi olmaz çnk kendime bi söz verdim"

Bunu söylemesiyle geri çekilip bi çırpıda üstünü giyindi. Bense hala duvara yapışmış bi şekilde kesik kesik nefes alıyordum. Hayır Jisung saçmalama bu aptal yüzünden heycanlanamazsın!

Minho;"heycanını atlattıysan hadi gel kahvaltıya inelim ama yok ben dünkü gibi beni omzunda indirmeni istiyorum dersen benim için hava hoş"

Han;"s-saçmalama istersen b-ben kendim yürüyebilirim"

Minho;"iyi o zmn hadi"

Gözlerimi devirip aşağı indim. Kafayı yicem ya resmen zorla beni kaçıran adamın evinde sanki kendi evimdeymişim gibi kahvaltıya iniyordum. Hah şaka gibi!

Minho yerine oturunca bana bakarak sırıttı.

Minho;"eğer orası rahat değilse kucağıma gelebilirsin bebeğim"

Han;"yuh ne sapık çıktın sen böyle ya uzak dur benden a a"

Minho;"kalbimi kırıyosun ama sevgilim"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Minsung Mafia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin