1. HOROSCOP BERBEC
2. HOROSCOP TAUR
3. HOROSCOP GEMENI
4. HOROSCOP RAC
5. HOROSCOP LEU
6. HOROSCOP FECIOARA
7. HOROSCOP BALANTA
8. HOROSCOP SCORPION
9. HOROSCOP SAGETATOR
10. HOROSCOP CAPRICORN
11. HOROSCOP VARSATOR
12. HOROSCOP PESTIHOROSCOP BERBEC
Dragoste - Ai parte de un inceput de saptamana presarat cu gesturi de afectiune si tandarete. Te intelegi foarte bine cu iubitul si reusiti chiar sa stabiliti o iesire romantica din oras, care se va lasa cu pasiune in dormitor.
Bani - Nu stii cum sa iti mai organizezi banii pentru a nu fi in situatia de a te imprumuta. Nu iti place sa te stii datoare si preferi sa economisesti si ultimul banut, dar sa iti mentii orgoliul intact. Cu mult efort, poti reusi ceea ce ti-ai propus.
Munca - Iti doresti foarte mult sa realizezi ceva pe cont propriu. Vrei sa fii propriul sef si sa nu mai dai raportul nimanui. Acum este momentul sa dovedesti ca poti reusi si singura.
HOROSCOP TAUR
Dragoste - Aceasta perioada te gaseste in plina frenezie senzuala. Astepti cu nerabdare momentele de intimitate cu partenerul, ceea ce te incarca de energie pozitiva.
Bani - Saptamana aceasta este una buna din punct de vedere financiar. Recuperezi o suma de bani pe care ai imprumutat-o sau pe care o credeai pierduta, ceea ce iti usureaza considerabil situatia. Faci mult mai putine cheltuieli decat de obicei.
Munca - Ai parte de conflicte la locul de munca. Nu reusesti sa comunici eficient cu superiorii, iar colegii par sa nu fie absolut deloc pe aceeasi lungime de unda cu tine, asa ca va trebui sa fii foarte rabdatoare daca vrei sa ajungi la sfarsit de saptamana cu brio.
HOROSCOP GEMENI
Dragoste - Esti nefericita, iar relatia cu partenerul de viata este din ce in ce mai dificil de gestionat. Va certati din orice si nu ajungeti niciodata la un punct comun, astfel ca esti hotarata sa-i pui punct si sa-ti regasesti linistea alaturi de familie si de prietenii apropiati.
Bani - Ai reusit sa mentii un echilibru in ceea ce privesc cheltuielile si castigurile din ultima perioada, asa ca nu prea iti faci griji din punct de vedere financiar, mai ales ca urmeaza sa primesti si niste bonusuri de la locul de munca.
Munca - Te simti din ce in ce mai motivata sa te realizezi pe toate planurile profesionale. Chiar daca nu beneficiezi mereu de sustinere din partea colegilor, mergi inainte cu incredere. Astrele sunt de partea ta.
HOROSCOP RAC
Dragoste - Nu prea ai chef de relatii serioase, asa ca preferi sa iti petreci timpul alaturi de prieteni, fara a te implica prea mult in mod personal. Trebuie sa ai grija la acest aspect, pentru a nu avea de suferit.
Bani - Nu iti face prea mari planuri cu banii saptamana aceasta. O cheltuiala majora care apare la inceputul saptamanii iti da petse cap bugetul. Fii cumpatata si vei trece cu bine si peste asta.
Munca - Viata profesionala continua pe aceeasi linie ascendenta, fara vreo influenta marcanta din partea astrelor. Ramai la fel de concentrata si de serioara, iar lucrurile vor merge din ce in ce mai bine.
HOROSCOP LEU
Dragoste - Din cauza geloziei excesive a partenerului de viata te determina sa-ti pui intrebari despre felul in care decurge relatia voastra. Simti ca nu mai exista implicare din ambele parti, iar asta te face sa fii nefericita.
Bani - Te simti bazata din punct de vedere financiar si faci cheltuieli majore saptamana asta. Iti faci toate poftele, iti cumperi haine dupa pofta inimii si nu te feresti nici din calea saloanelor de infrumusetare. Fericirea ta este nepretuita!