Culori si Personalitati (in cadrul concursului)

866 23 2
                                    

Acesta este capitolul 2,din cadrul acestui concurs;)
1.Vreau sa va multumesc pentru raspunsurile voastre venite intr-un scurt timp;pe langa asta,vreau sa mentionez faptul ca jurizarea a fost mult mai grea de aceasta data si chiar sper ca am facut alegerea cea buna;)
2.Luciana si Denisa mi-au trimis, la randul lor, alegerile facute;astfel ca, acesta este punctajul la momentul de fata:

Mara---Leu°=>3puncte(Colegele mele ti-au acordat punctele lor)
Georgiana---Taur=>1 punct
Sorana---Gemeni =>1 punct

Iar punctele mele, de la acest capitol,se duc la:
1.Georgiana---Taur (un total de doua  puncte in prezent)
2.Andreea ---Scorpion
3.Alexa---Pesti

FELICITARI,FETELOR!

Astept de asemenea parerea celor doua jurate,Luciana si Denisa, pe privat;)

!!!Urmatoare Intrebare:!!!

Parfumul vostru preferat si trei calitati pe care acesta vi le inspira.

Exemplul meu:
Melisa---Rac
Parfum:Black Opium de la YSL
Calitati:senzualitate,mister si putere.

!!!!!!!!TERMEN LIMITA:Va astept raspunsul pe privat pana maine la ora 20:00 (8 seara).
La ora 21:00 voi posta capitolul impreuna cu urmatoarea intrebare;)
----------------------------------

NOTA:Poate va intrebati cum aleg eu castigatoarele:ei bine nu o fac dupa numarul de randuri pe care le scrieti si nici dupa expresivitatea deosebita. Nu scad puncte nici pentru greselile de scriere.Eu va aleg la prima vedere,, pe cele care ma impresionati spunand adevarul,care in sine este un lucru minunat si unic pentru fiecare dintre voi;)

--------------------------------

Mara-Leu

Culoare:ROSU- inflacarare,curaj,iubire,pasiune si rebeliune.

Cristina-Balanta
Culoare:VIOLET-simbolizeaza mai ales firea mea schimbatoate, dar totusi visatoare si plina de schimbari.  .si bineinteles firea mea care la prima vedere ascunde anumite mistere.

Sorana-Gemeni
Culoare:VERDE - (TOATE NUANTELE) este deschis, exprima libertate pentru mine; e vesela,linistita si calma, de asta am nevoie si asta imi inspira verdele.

Alexandra-Capricorn
Culoare:VERDE INCHIS-simbolizeaza misterul, natura si relaxarea.Eu intotdeauna port un tricou verde cand ma duc in natura;ma face sa ma simt libera.

Madalina-Berbec
Culoare:PORTOCALIU-este culoarea care ma caracterizeaza;culoarea veseliei,soarelui si a bunei dispozitii.

Georgiana-Taur
Culoare:ALB- eu sunt de parere ca ma caracterizeaza culoarea alb deoarece simbolizeaza puritatea,inocenta,un lucru care nu a fost atins de rautate,si asa sunt si eu: exista multe lucruri dezamagitoare sau rele, dar trec peste ele cu usurinta, fara sa ma afecteze, si raman "un alb pur".

Octavia-Fecioara
Culoare:MOV LAVANDA- iti da o stare de relaxare,liniste si pace interioara, exact ceea ce isi doreste o fecioara,dar nu poate avea intotdeauna.

Alexa-Pesti
Culoare:MOV DESCHIS- zodia mea este una sensibila, emotiva si atenta la cei din jurul sau.

Andreea-Scorpion
Culoare:VISINIU- o culoare provocatoare, dar discreta,daca stii cum sa o folosesti.Am mai multe bluze visinii,cercei,bratari care ma definesc,si,coincidenta sau nu,sunt visinii.

Maria-Sagetator
Culoarea:MOV INCHIS-aceasta nuanta imi descrie perfect atitudinea si caracterul:accept provocarile,dar in acelasi timp imi place sa provoc .Alta trasatura care ma defineste si o regasesc in aceasta culoare este misterul,una din cele mai mari arme si cele mai periculoase, pot spune.

Raspunsul meu ca exemplu;
Melisa-Rac
Culoare:Albastru inchis-simbolizeaza firea mea cea visatoare si misterioasa.

SUCCES!
--------------
Va recomand cartea lui Citzarous -Viata de adolescenta;)
Citzarous-este contul pe care Mialakia scrie;)

P.S.Va recomand melodia de la media- James Bay-Hold back the river;)

Va puuup;)!

Horoscop-diverse despre zodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum