Oni-Baba

4 0 0
                                    

Oni babanın bir hamile kızı vardır ve komşularınında hamile bir kızı vardır Oni baba komşularının kızını kıskanırdı çünkü kız kendi kızından daha güzeldi ve herkes Oni Baba'nın bu kızı kıskandığını bilir.
Bir gün Oni babanın yiğeni hastalanmışdı ve iyileşemeyecekti Ama Oni-Babanın aklına bir büyü gelir eğer ki bir daha doğmamış bebeğin ciğerini alırsa büyüyü yapabilir.
Oni babanın aklına direk komşu kızı gelir ve onların evlerine doğru yola çıkar evlerine geldiğinde kimseye fark ettirmeden bacadan içeri girip kızın odasına gitti kızı yan yatmış görünce direk boynunu kesti fakat kızın boynundan aşşağı bişey düştü. Bu bir kolyeydi ve kızının kolyesi.Oni baba komşu kızının kızına hediye ettiği kolyeyi çaldığını düşünüp hızlıca kızı kendine bakçak şekilde çevirdi bir de görsün.....
Daha demin öldürdüğü kız KENDİ KIZIYDI.Oni baba hızlıca evi terk etti kendi evlerine doğru yola çıktı. Ama evlerinin çatısı yoktu. Komşu kızı komşularının çatısının uçtuğunu görünce kızı evlerine davet etti ve ona uyuması için kendi yatağını verdi.

______________________________________

Bundan nasıl bir ders çıkardınız yorumlara yazarmısınız.
Bir sonraki bölümde görüşürüz.👋🏻
Evet söz verdiğim gibi attım 3 bölüm

Japon EfsaneleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin