OKIKU'NUN HAYALETİ

6 0 0
                                    

Himeji Kalesi

O dönemlerde en çok çalışanı olan Himeji Kalesinde yani çalışan değil köle.
Okikuda bir köleydi ve okikuda kalenin mahzeninde olan altın tabakları sayar "1,2,3,4,5,6,7,8,9,10" tam tamına 10 adet o kaledede olan bir samuray ona aşıktı.Bu samurayın ismi Aoyama (galiba ismi böyleydi pek hatırlamıyorum wkksk)

Bir gün Aoyama Okiku'ya onunla beraber olmasını (evlenmesini) eğer birlikte olursa karısını boşayacağını söylemişdi (galiba öyleydi) Okikuda onu nazikçe reddetmişti.Ama Aoyama pes etmedi ve o altın tabakalardan birisini alıp yastığının içine koydu Okiku o gün altın tabakları sayarken bir tanesinin olmadığını gördü o sırada Aoyama geldi ve Altın tabakalardan birinin onda olduğunu eğer Okiku Aoyama ile evlenirse vereceğini söyledi (bu arada altın tabak kaybının cezası ölümdür)
Okiku bu teklifi reddetti ve ölümü Aoyama'nın elinden oldu Aoyama OKIKU'NUN bedenini kuyuya attı ve bir efsaneye göre Okiku ölmesine teğmen kaleyi rahat bırakmamıştır geceleri hala sayma sesi geliyordur "1,2,3,4,5,6,7,8,9" daha sonra çığlık sesleri ama Aoyama asla o tabağı yerine koymamıştır.

______________________________________

Biliyorum bu bölüm çok geç geldi ben yazarken unutmuşum diğerki sınır 27 okuma bu bir  bölüme bir oy ve buna bir yorum.

Japon EfsaneleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin