yunan tanrısı

41 8 82
                                    

İyi okumalarr!! ٭

baban mı doğurdu seni jisung?
(seungmin, changbin, wooyoung, yeonjun, san, jisung)

c(h)anga: jisung gelmiyo musun maça adam eksik senin yüzünden nerde bulucaz başkasını

gelemem diyorum pazardayım

59.90san: pazardan daha önemli maç şuan

59.90san: arka mahalledekiler geldi maç yapmaya
seni bekliyoruz hepimiz

mong: JSİUNG GWREKİYIESA ISINLAE SİKTİRME BANA KENDİNİ

yabani ot
hoşt
annem izin vermiyo hem telefonu kapatmam lazım şimdi elim kolum dolu

baybay😦
Görüldü ✔✔

Telefonu kapatıp cebime attım. Tezgahtaki poşetleri parmaklarım arasına sıkıştırdım tektardan. 6 poşetle annemle koca pazarı geziyorduk ve annem hâlâ formundaydı fakat benim mecalim kalmamıştı. Göz ucuyla mutlu mutlu alış veriş yapan anneme baktım, oldukça relaxtı.. gerçi her şeyi alıp poşetlerimi taşıyan biri olsaydı ben de rahat olurdum.

Annem tezgahtaki iç çamaşırlarına bakarken ben de etrafa göz gezdirmeye başladım. Tam dimbden yükselen ne dediğü belli olmayan satıcı yüzünden yerimden hopladım "Anskm ya abi ses tellerini keman yapsınlar emi!" diye homurdanarak kulağımı ovuştrudum. Pazar bu evrendeki en garip canlıları bulunduran -pazarcı abiler- yerdi kesinlikle! Merakla bu kadar hararetle ne sattığına baktım. Fiyatı gördüğümde, "Domatesin kilosu ne öyle oha.." diye söylenmeden alamadım kendimi.

"Ne sandın oğlum bu devirde her şey öyle." şeklinde geri cevap aldım annemden.

Tam o sırada araya giren baska bir sok edici manzarayla dilim tutuldu, "Oha cidden oha!"


"Sanki haberlerde hiç görmedin.." diyen annemin asıl bahsettiği şey gram umrumda değildi.

Gördüm anne de bu kadarını görmedim.
Yunan heykeli mübarek.. beton yetmez!
manas destanı gibi çocuk!

Karşımda yaşıtım gibi duran yunan heykelini kesiyordum. muhtemelen bir daha hiç görmeyeceğim her perşembe pazarı yaşıyorum. normalde mahallede asla görmeyeceğim ama pazara gelen npclerden bu adam.

Bot bunlar ben ümidimi kestim bunlardan. Pazar dışında bir daha asla karşılaşmıyorum böyleleriyle.


Kafamı çevirecekken göz göze geldik Onun güldüğünü gördüm. Biraz baktım ve bana bakıp gülüyordu??

Kaşlarımı anlamsızca çatarak anneme döndüm, "Anne seçtin mi had- ANNE NAPIYOSUN!?" aldığı siperman baskılı baxerı üzerime tutan anneme hayretle baktım.. Bu kadın beni rezil etmek için doğrdu buna şüphem yok artık!


"Dur bi bakıyorum hangisi olur acaba?" ciddiyetle bakan annemin elindekini alıp yerine koydum. Bütün kan beynime  sıçradı utançtan.. yalvarırcasına baktım, "Anne çek şunu rezil ettin beni!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pazar Poşeti 'MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin