Bakugou nun Bakış Açısı:
Sabah yine çok erken saatte uyandım. Tenshi bana sarılmış bir şekilde uyuyordu. Onu kendimden ayırdım ve üstünü örtüp yataktan kalktım. Dün yatağın yanıma attığım formamı giydikten sonra odadan çıktım ve kendi odama doğru yürürken beyaz saçlı bir kız koşar adımlarla yanıma geldi ve önümü kesti.
Beyaz Saçlı Kız: merhaba
Bakugou: kimsin
Beyaz Saçlı Kız: ben Shoki siz de Katsuki Bakugou olmalısınız
Bakugou: ee
Shoki: Şey isterseniz tanışabiliriz
Bakugou: Beni rahat bırak ekstra şu an seninle uğraşamam
Derken kızın yanından geçmeye çalıştım ama o yine önümü kesti
Shoki: Peki, isterseniz numaramı verebilirim sonra konuşuruz?
Onu kolundan tutup kenara savurdum neredeyse düşecekti, ben ise onu umursamadan yoluma devam ettim.
Shoki nin Bakış Açısı:
Neredeyse yere düşecekken sonunda dengemi topladım ve öfke dolu bakışlarımla Bakugou yu süzdüm.
İç ses: madem öyle o zaman siz kaşındınız.
Telefonumu açtım ve galerimdeki son fotoğrafa baktım Bakugou Tenshi salağını öpüyordu...
(2 gün önce)
------------------------------------------------------------
Okul bittikten sonra kızlarla biraz sohbet ettim ve odama gitmek için yurt koridorlarında dolaşırken açık bir kapı gördüm. İçeri baktığımda Bakugou Katsuki Tenshi yi öpüyordu şaşkınlıktan dilim tutulmuştu ama bu birkaç saniyelik anı fotoğraflayabildim. Sonra Tenshi odadan çıkmak için yöneldi ama Bakugou onu içeri çekti ve kapıyı sert bir şekilde kapatıp kilitledi. Nasıl beni fark etmediler aklım almıyor ama iyiki de fark etmemişler, bu fotoğraf bana ileride lazım olabilir.
------------------------------------------------------------Evet gerçekten de lazım oldu. Fotoğrafı ani bir öfkeyle instagramdaki UA itiraf sayfasına atıp altına "yeni bir çiftimiz var" yazdım ve birsürü kişi bunun hakkında yorum yazmaya başladı...
Tenshi nin Bakış Açısı:
Uyandım, üstümü giyindim ve sınıfa geldiğimde herkes sırıtarak bana bakıyordu. Sınıf kapısının girişindeyken omzumda bir el hissettim ve refleksen eli tutup döndürdüm. Karşımda mavi gözlü bir çocuk vardı
Mavi gözlü çocuk: Ah sakin şampiyon
Çocuğun elini bıraktım.
Tenshi: kimsin
Mavi gözlü çocuk: Jinko ama sen bana dünyanın en yakışıklı erkeği diyebilirsin
Jinko sırıttı...
Jinko: o değil de Bakugou yu nasıl ayarttın lan biraz taktik ver.
Tenshi: Ne ayartması?
Jinko: salağa yatmaya çalışma
Tenshi: ...
Jinko sustuğumu görünce telefonunu eline aldı ve bir fotoğraf gösterdi. Gösterdiği fotoğrafla gözlerim aralandı, yanaklarım kızardı.
Tenshi: b-bu fotoğrafın senin telefonunda ne işi var
Jinko: Bu fotoğraf sadece benim telefonumda değil neredeyse bütün UA öğrencilerinin telefonlarında.
Tenshi: n-nasıl?
Jinko: Bu fotoğrafı ilk Shoki diye bir kullanıcı atmış itiraf sayfasına...
Bölümü biraz geç attım kusura bakmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Kahramanlık Yolu~ 1. Sezon Bakugou×Tenshi
Фанфик1/A sınıfına yeni geldin ve hocalar tarafından kısa sürede nefret kazandın fakat 3/A da olan bakusquad la kısa sürede arkadaş oldun ve Bakugou ile romantik anlar yaşadın. Ayrıca kardeşin gibi her zaman arkanı kollayan arkadaşlar edindin.