Final

180 9 7
                                    

11.00
Oyunlarımız bittiğinde herkes koltukta kendi halinde takılıyordu Bakugou hemen yanımdaydı bir kolu omzumda telefona bakıyordu. Telefonu gri eşofmanının cebine koydu ve ayağa kalkarak odaya yürüdü.

Bakugou: ben yatıyorum

Tenshi: ben de

Diyip peşinden yürümeye başladım ve arkadan Kirishima bağırdı

Kirishima: Hey misafir odası için kura çekicektik!

Arkamı dönüp ellerimi iki yana açtım, omuzlarımı kaldırıp indirdim ve Bakugou nun arkasından yürümeye devam ettim. Odaya girdik ve Bakugou kendini sırt üstü yatağa attı. Ben de o sırada kapıyı kilitledim ve ona doğru flörtöz bir şekilde yavaşça yaklaştım.

Tenshi: ee

Bakugou: Ne var

Tenshi: Biraz kafamızı mı boşaltsak

Yatağın yanına varmıştım ve üzerimdeki ince hırkayı çıkarttım üstümde siyah spor crop altımda yanları beyaz çizgili bir şort vardı.

Bakugou: Beni pis işlerine alet etme

Dedi ve dirseklerinin üzerine yükseldi. Böyle çok seksi gelmişti gözüme.

Tenshi: Hadi ama beni deli gibi arzuluyorsun şu an

Dedim ve üstümdeki spor cropu çıkardım. Dantelli siyah sütyenimle kaldığımda Bakugou halinden memnun bir sırıtış sunarak beni inceliyordu.

Bakugou: Seni pis sapık

Tenshi: Bu gece eğer sapık olmam gerekirse olurum...senin sapığın

Diyip göz kırptığımda beni yatağa çekti. Altına alıp yatırdığında dudaklarımı arzuyla öptü. Geri çekildiğinde arzu dolu ateş saçan bakışlarını vücudumda gezdirdi ve dudaklarını şehvetle yaladı.

 Geri çekildiğinde arzu dolu ateş saçan bakışlarını vücudumda gezdirdi ve dudaklarını şehvetle yaladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tenshi: sapık deme sırası bende he

Bakugou: Kapa çeneni

Dedi ve kulağıma yaklaştı. O çatallı erkeksi sesiyle fısıldadı.

Bakugou: Bu gece eğer sapık olmam gerekirse olurum....senin sapığın

Kıkırdadığımda Bakugou boynuma yaklaştı ve küçük öpücükler bıraktı.

Tenshi: mhh

~Kahramanlık Yolu~ 1. Sezon Bakugou×TenshiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin