-Özel Bölüm-

275 19 41
                                    

Yazardan



Sasuke ve Naruto bir akşam yemeğinden evlerine dönüyorlardı, araba da bir gece yarısı ilerliyorlar...


N: Aaahh~ Cidden çook uykum geldi, eve gidip kendimi yatağa atacağım 

S: Seni yatağa ilk ben atacağım, hiç merak etme.

N: N-ne?

Sasuke arabayı hızlandırır.

N: N-ne yapıyorsun Sasuke?! Çok hızlı gidiyoruz!

S: Altımdaki arkadaş daha fazla dayanamıyor Naruto, ayrıca bende dayanamıyorum artık.

N: A-altındaki a-arkadaş mı? B-ben hazır h-hissetmiyorum... Z-zaten i-ilk seferimiz bu yüzden de-

S: Tamam, yavaş olmaya çalışacağım... Olabildiği kadar, üzgünüm, bunu önceden yapmamıza izin verseydin alışık olurdun ama... Hm? Üzülme, fazla acıtmayacak.

N: A-ama Sasuke b-ben... Bunu yapmak z-zorunda mıyız?

S: Değiliz tabii... Ama senin ufaklıkta beklemek istemiyor sanırım :D

N: N-ne? (Aşağı bakar) Haa?! Ç-çok kötüsün Sasuke!

Araba evlerinin önünde durur.

S: Geldik, kendini hazırla

Sasuke arabadan çıkıp Naruto'yu kucağına alarak eve girer ve yatak odasına yönelir. Odaya girip Naruto'yu yatağa bırakır.

S: Hazır mısın Naruto?

N: ... Ha-hazırım...

S: Güzel, bekle beni, hemen döneceğim...

N: (İçinden) NE YAPACAĞIM ŞİMDİ? NE OLACAK? ÇOK ACIR MI Kİ? NEREYE GİTTİ? AHH, ÇOK UTANIYORUM! BİDE HAZIRIM DEDİM ÇOCUĞA HAZIR FALAN DEĞİLİM YA!

Sasuke elinde bir kutu ile geri döner. Naruto bıraktığı şekilde duruyordur ama elleri ile yüzünü kapatmış durumdadır. Sasuke Naruto'nun ellerinden tutup yüzünden çeker ve dudaklarını birleştirir.

EVED SUMUTA BAŞLİOZ RAHATSIZ OLANLAR ------ BU İŞARETİN ORAYA GİDEBİLİR 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


N: Mmmh~

Sasuke Naruto'yu öperken bir yandan da üstünü çıkarır. Sonunda Naruto sadece boxerı ile kaldığında da Naruto'dan ayrılıp kendi üstünü çıkarmaya başlar. İkiside sadece boxer ile kaldığında Sasuke bir eliyle Naruto'nun ellerini yukarda birleştirir. Bir eliyle Naruto'nun göğüs ucuyla oynarken bir yandan da Naruto'nun boynuna izler bırakıyordu... (Bu boxer böle mi yazilio bilmiomki amk) (Baktım boxer diye yazılıyomuş 👍)

N: Ahmm~ Sa-suke~

S: Hmm~ Çok tatlısın Naruto~ Bırakamıyorum

N: S-sasuke~ İçi-me g-gir artık d-dayanamı-yorumm

S: Hm? Bu kadar istekli olacağını hiç tahmin etmezdim.

 Sasuke kendi ve Naruto'nun üstündeki son fazlalığıda çıkarır

N: HA?! B-BU BANA G-GİRMEZKİ K-KAÇ SANTİM BU?!

S: 47  Piçlik yapacam eheheh

N: ACIMAYACAĞINA E-EMİN MİSİN SASUKE?!

S: Bilmem, hiç uke olmadım :)

N: AAAHH DALGA MI GEÇİYORSUN SASUKEE?! NEDEN FAZLA ACIMAYACAK DEDİN O ZAMAN?

~𝓙𝓾𝓼𝓽 𝓦𝓮~ / -𝓢𝓪𝓼𝓾𝓷𝓪𝓻𝓾-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin