Събудих се със страшна болка в рамото. Не знам що за инжекциия беше онази, която ми забиха, но едва го мърдах.
Намирах се в стая. Странното беше, че изглеждаше като напълно нормална. Честно казано, очаквах да се събудя или в мазе и просто в много тъмно помещение.
Лежах на удобно легло, което се намираше до още две такива. Тогава забелязах, че не бях сама в стаята. До мен седеше момиче с леко разчорлена коса, насълзени очи и разпокъсани дрехи. Беше се свило на кълбо, държейки се за колената. Изглежда беше преживяла по - гадни неща от мен..
- Хей..- извиках плахо аз. - Извинявай!
Момичето ме погледна. В погледа ѝ можех да открия страх и нещастие.
- Знаеш ли какво е това място? - попитах я аз. - Някакви мъже ме упоиха и отвлякоха снощи и не знам къде се намирам..
- О, значи ти си онова момиче, за което толкова говореха..? - отвърна ми тя.
- М-моля..? - отвърнах объркано аз. - Какво имаш предвид?
Момичето нищо не каза. Само извъртя погледа си настрани.
- Остави това! - побързах да кажа. - Какво е това място?
- Място пълно с мъки! - започна тя. - Място, където те изтезават във всеки един момент без да спират! Място, на което ако попаднеш, не можеш да се измъкнеш никога!
След думите ѝ не знаех какво да кажа. Опитах се да запазя самообладание.
- По - конкретно? - попитах аз. - Кои са тези хора?
- Трафиканти. - обади се момичешки глас от някъде.
Извърнах поглед и видях една врата в стаята, която не бях забелязала досега. Тя се отвори и от нея излезе друго момиче с руса коса. Ръцете ѝ бяха целите в синини, както и лявото ѝ око беше леко подуто. Най - странното беше, че изглеждаше напълно спокойна и нямаше нищо общо с момичето, с което разговарях.
- Моля? - попитах аз.
- Трафиканти. Това са трафиканти на жени. Какво не разбра? - повтори тя.
Гледах я с възможно най - объркания поглед на света.
- Сега ако ми кажеш, че не знаеш какво е това, ще се удавя в тоалетната, честно! - отвърна тя, като посочи вратата, от която току-що беше изляза.
- Не, не..- започнах аз. - Знам какво е, но..защо изглежда все едно този факт изобщо не те притеснява?
DU LIEST GERADE
LOST IN KOREA ( РЕДАКТИРА СЕ )
Mystery / ThrillerРосеан Парк или в Корея по - позната като Парк Чейонг е дванадесетокласничка, която си няма и на идея какво я очаква. По случай завършването ѝ, тя и класът ѝ заминават извън града на тридневен лагер, в който да отпразнуват последните си дни заедно к...