Не можех да повярвам, че беше тя. След толкова време, но как?
Гледахме се в очите няколко секунди и в следващия момент Чейонг припадна. Малко преди да падне на земята, Техьонг я хвана. Бързо изтичах до тях и клекнах до нея.
- Тя ще се оправи ли? - попитах разтревожено аз.
- Да. Явно ѝ е дошло много за днес. - отвърна Техьонг.
- Нали няма да я взимаме с нас? - попита Джени леко притеснено.
- Що за въпроси задаваш? - попита Лиса.
- Вие не сте наред. Няма начин да я вкараме вътре!
- Защо не? - попита объркано Джису.
- Тя е една от уличниците на Темин!
- Не я наричай така! Тя не е такава, за каквото я мислиш! - защитих я аз.
- О, моля те, Росеан, ти знаеш коя е тя, нали?
- Естествено, че я познавам. Това е Сон Чейонг, една от заложниците на Темин. При него е от 6 години!
- Колко?! - извикаха Техьонг и Лиса в един глас.
- Нека говорим за това вътре. Седим на входа от няколко минути, може да е опасно за Росеан. - каза Джису.
- Тя е права. Всички вътре, веднага! - нареди Джимин.
- Няма да я взимаме с нас! - извика Джени.
Всички тотално игнорираха Джени, а тя ги изгледа изключително потресено и не каза нищо. След малко всички се върнахме във всекидневната, заедно с Чейонг, която през цялото време беше в обятията на Техьонг. Влязохме вътре и той я постави на дивана.
- Събужда се на следващата сутрин и си тръгва! - говореше Джени.
- Какъв ти е проблема? Буквално припадна пред очите ни и ти искаш да я изгониш? - отвърна Джису.
- Чакайте малко! - прекъсна ги Джимин. - Обясни какво има.
- Очевидно е капан на Темин! - започна тя. - Както Росеан каза, заложница му е от 6 години, следователно щом толкова време я е държал е изчакал перфектният момент, за да я използва. И кога е този момент? Сега, след хилядите си неуспешни опити да се добере до Росеан, сега може да я използва, за да се докопа до нея!
- Според мен преувеличаваш, Джени. - отвърна ѝ Джису. - Момичето е успяло да избяга от Темин и първата къща, която е видяла е било тази.
ČTEŠ
LOST IN KOREA ( РЕДАКТИРА СЕ )
Mystery / ThrillerРосеан Парк или в Корея по - позната като Парк Чейонг е дванадесетокласничка, която си няма и на идея какво я очаква. По случай завършването ѝ, тя и класът ѝ заминават извън града на тридневен лагер, в който да отпразнуват последните си дни заедно к...