5. Bölüm (Forgengreen)

24 2 4
                                    

Yellow kapıyı açmaya çalışırken Forgengreen'de arkasından tam bıçaklicakken Forgengreen'in ayağından bişey tuttu ve onu öteki tarafa doğru fırlattı.

Yellow kapıyı açıp kaçmaya devam ederken Forgengreen diğer taraftaki kar birikintisine düşmüştü. Gray oradan geçerken forgengreen'i karın içine gömülmüş bir halde buldu. Tam onu alıp Medbay'a götürecekken biri tartışma butonuna basmıştı ve herkesi toplanma alanına çağırmıştı.

Tartışmada

Brow:Niye hepimizi buraya topladım Yellow?

Yellow:Çünkü Forgengreen impostor.

Brow:Forgengreen?

Forgengreen:Hayır ben impostor değilim. Çatıda elimde çapanla çatıdaki karları temizlerken ayağım kaydı ve düştüm. O sırada kürek ağzımın orda durunca herhalde Yellow impostor'ların o kocaman ağızlarından zannetti.

Gray:Evet doğru söylüyor. Onu kar yığınının üzerine düştüğünü gördüm.

Brow:Tamam o zaman Forgengreen impostor değil!

Herkez sikip vote'ye verdikten sonra dağılırken Forgengreen arkasını dönüp Yellow'a "gözüm senin üstünde" işareti yapıp arkasını dönüp gitmeye başladı. Glicht sabotaj düğmesine çaktırmadan basınca Forgengreen'in ağına siyah dokunaçlardan biri geldi ve Forgengreen'in dengesini bozup yere düşmesine sebep oldu. Forgengreen ayağa kalktığında etrafına baktı ama kimseyi göremeyince kafası karıştı. Ve duruşundan hiç ödün vermeden odadan çıktı.

.

.

.

Akşam olduğunda herkez yatmaya gitti. Sadece biri hariç. İmpostor. İmpostor Forgengreen'in odasının önündeki vent'ten girdi. Ama şöyle bişi vardı ki şuan asıl Forgengreen yatağında hiçbişeyden habersiz yatıyordu.

İletişim odasında ise bir arama vardı. Gemiden.

Bölüm sonu

Bölüme isim bulamadım. Bdkdujd. Ayrıca çok kısa oldu biliyorum. Bu bölüm şimdilik çerezlik olsun gelecek bölümü daha uzun yazarım.







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Among Us: RODAMRİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin