0.4

60 10 1
                                    

Duz yazi
TW:Siddet
Akutagawanin gozunden
Turkce Klayve !!!

Akunun higuchiyi dövdüğü gün,okuldan sonra

Akutagawa kaçınılmaz olanı geciktirmekten başka birşey yapmadığını biliyordu.

Akutagawa'nın çalışma masasının altında beklerken her türlü cezalandırılacağından haberi de vardı.

Akutagawa sadece saklandı çünkü kaçması mümkün değildi.

Akutagawa onu cezalandıracak kişiyi bekledi.

Akutagawa'nın bekleyişi son buldu, kız kardeşi odaya girdi.

Kız kardeşinin azabından kaçış yoktu.
Akutagawa ayağa kalktı

"Ryunosuke,bugün okula neden çağırıldım?"

"..."

"Yine biri ile kavga ettin değil mi?"

"..."

"Biliyordum."

Akutagawa kız kardeşine yaklaştı. Eskiden olsa ayaklarına kapanırdı fakat şimdi... Kız kardeşi de aynı onun gibi acımasızlaştı.

Gin parmaklarını kıtlattı. Erkek kardeşine yaklaşarak başını okşadı. Akutagawa, bunun merhamet olmadığının farkındaydı. Gin, Ryunosuke'nin saçlarını kulağının arkasına attıktan sonra erken kardeşinin tam alnına bir yumruk attı.

Ryunosuke'nin infazının başlangıç seronomosi erkenden başlamıştı.

"Ryu, neden sendeledin? Daha yeni başlamıştım oysaki ;)"

Gin kardeşinin karnına iki kaçınılmaz yumruk, ardından topuk tekmesi ile başlangıç seronomisini sonlandırdı.

Akutagawa kız kardeşinin ataklarından kaçmaya çalışsa bile asla saldırmadı.

Gin ona yaklaştın onu karnından tekmeledi. Anlık sarsılmasını kullanarak bakmadığı taraftan bir yumruk attı. Bunun ardından zaman kaybetmeden karnına topuğuyla indirip Akutagawa'yı yere düşürdü.

Akutagawa artık saldırılardan kaçamayacak hale gelmişti. Sadece yenilgiyi kabullendi.

Gin için gösteri yeni başlamıştı. Akutagawanın yere inmesinden çok geçmeden dirseğiyle kafasına indirdi.

Akutagawa için son bir kaçış yolu göründü; bayılmak.

Bunu trajikomikleştiren şey ise Gin birini dövdüğümde aynı infazı alırdı.

bu kari cok tasss {higugin yari texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin