Demek Uzumaki Naruto haa..
"Anladım, Naruto."
Naruto'nun dudakları zevkle kıvrıldı, sırıtışı büyürken otuz iki dişini de gördüğüme yemin edebilirdim.
Çokta dolu görünmeyen çantasını sallayarak sırama yaklaştı.
"Adım ağzından ne güzel çıkıyor öyle."
Iyy ne yılışık bişey
Bu lafına karşılık göz devirdiğimi gören Naruto küçük bir kahkaha attı ve ekledi.
"Şaka yapıyorum! Kızlarla ilgilenmiyorum... Ayrıca yanına otursam sorun olur mu?"
Omuz silkerken aklıma gelen düşünce ile sırıttım ve Naruto'ya döndüm.
"Aslında yalnız oturmayı düşünüyordum ama gel otur madem... Hem? Kızlarla ilgilenmiyorum dedim. Gay falan mısın yoksa?"
"HAAAA!!??"
Söylediğim şeye karşılık ağzı açılıp gözleri büyüyen Naruto'nun kaşları çatıldı.
"Saçmala, Sakura-Chan! O anlamda demedim yaaa!!"
Bu tepkisi hoşuma gittiğinden ufak bir kahkaha attım. Bunu gören Naruto'da bana katılmış ufaktan ufaktan gülüyordu.
*Ding dong Ding dong*
Biz kendi aramızda şakalaşırken zil çalmıştı bile. Birazdan dersin başlayacak olması düşüncesi ile oflanarak konuştum.
"Dersi dinlememe engel olma, tamam mı?"
Naruto sırıtarak laubali bir şekilde asker selamı verdi.
"Emredersin, Sakura-Chan!!"
.
.
.
.
.Zilin çalmasının üstünden bir kaç dakika geçmişti ki sınıf kalabalıklaşmaya, sıralar tek tek dolmaya başlamıştı.
Her ne kadar birazdan hoca gelecek olsa da Sakura'nın gözleri kapandı kapanacaktı. Bu yüzden bir kaç dakika kafasını sıraya koymanın zararı olmayacağını düşündü.
Başını üstüne hırkasını koyduğu sıraya yasladı ve etrafı seyrederken gözleri yanında oturan Naruto'ya takıldı.
Kaleminin ucunu takmaya çalışıyor. Bu sırada söylenmeyi de ihmal etmiyordu.
Sakura sırıtarak doğruldu ve Naruto'ya yaklaştı.
"Hey, senin için onu takmama ne dersin? Baya beceriksiz görünüyorsun da."
Buna karşılık şaşıran çocuk hızlıca toparlandı ve kalemi kıza verdi.
O an içinden garip bir duygu kırıntısı belirmiş gibiydi ama ne olduğunu kendi de tam olarak anlayamamıştı.
İçinden şunlar geçti : Sanırım birbirimize alışmaya başlıyoruz.
Bu düşünce garip bir şekilde mutlu etmişti onu. Belki de bu okulda ki ilk arkadaşını kazanmış olmanın verdiği heyecandı bu.
Sakura bir kaç saniye içinde kalemi hazırlamış ve gurur dolu gözlerle Naruto'ya uzatmıştı. Naruto ona teşekkür ettikten sonra karşılık verecekti ki sözü gelen ses ile yarım kaldı.
"Hey, Siz!"
Sakura masasında gördüğü ele bakmak için kafasını kaldırdığında çokta şaşırmadı ve bir iç çekti.
"Benim sıramda oturuyorsunuz."
Kız, oğlana sert bir şekilde bakarak tavrını belli etmeye çalıştı. Şimdiye kadar susarak eline bir şey geçmemişti.
"Burası geçen sene senin sırandı, bu sene biz oturuyoruz. Yeni bir sıra bulmaya ne dersin, Uchica?"
Bu tavrı karşısında şaşıran oğlan bunu karşı tarafa belli etmese de afallamıştı. Cevap vermeden kalkıp gideceğini düşünüyordu.
"Bakıyorum da ağzın sonunda açılmış."
Ve sırıtışı genişleten devam etti.
"Bu yüzün ve vücuduna göre fazla konuşuyorsun."
Sakura tam ona ağır bir şekilde cevap verecekken Naruto ayağa kalktı.
"Ne dediğini sanıyorsun sen?!"
Onun bu ani çıkışı ile tüm sınıfın gözleri bu olaya çevrilmişti.
Sakura yutkunarak ayağa kalktı ve Naruto'nun koluna sıvazladı.
"Hadi, Naruto. Çantanı topla da gidelim."
Fısıltı misali ağzından çıkan sözlerden sonra gözleri Uchica'nınkiler ile buluştu.
Bunun üstüne oğlanın dudakları zevkle kıvrılmıştı. Sakura bu salağın sözünü dinlediği için kendine lanet etse de ilk günden Naruto'nun başı belaya girsin istemiyordu.
Çantasını almış alt basamaklardaki sıralardan birine gidecekken kolu kuvvetli bir kol tarafindan kavrandi.
"Sen benimle kalıyorsun, Haruno.."
Sasuke cok picsin😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Overbeating - Sasusaku
FanfictionSakura, artık zorbalıklardan bıkmıştır ve bu duruma karşı tavrını koymaya karar verir. Ancak sınıfına yeni gelen çocukla yakınlaşmasından sonra işler beklediği gibi ilerlemez..