Aynı üniversite

30 2 0
                                    

Sabah uyandığımda louis yanımda yoktu,hemen kalkıp banyoya gitim ve elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim mutfağa baktığımda louis sofra hazırlıyodu... Bir süredir yaslandığım kapıdan louis'i izliyodum ve sonunda arkasını dönüp beni gördü "günaydın aşkım" dedim "günaydın" dedi ve içten bir gülümseme gönderdi ve sonra sofraya oturdu "bekle louis gemma'yı kaldırayım" "hayır hayır" "neden?" "Niall gemma'yı kahvaltıya götürdü" dedi ve kıkırdadı "eyvahhh niall lokantayı yerse?" Dedim ve kahkaha atık sonra yemeğe geçtik.

...

Yediğiklerimizi topladık ve salona gaçip film tatktık.

Telefonuma gelen ani mesajla irkildim ve filmi durdurup mesajı açtım
"üniversiteyi kazandığınız yer; miami" yazıyodu yerimden fırladım ve "KAZANDIMMMM!!" Diye bağırdım "neyi kazandın?" "ÜNİVERSİTEYİ.....MİAMİ'DE OKİCAMM!!!" Dedim ve gine bağırdım louis yüzünü düşürüp baktı "ne oldu louis?" "Ya ben kazanamasam?" "o zaman bir yılımı dondururum ve senle aynı üniversiteyi kazanana kadar beklerim" dedim ve güldüm oda güldü ve filmi açıp izlemeye devam etik.

Louis'e mesaj geldi ve hemen filmi durdurup mesajı açtı bir süre sonra gözleri kocaman oldu ve "KAZANDIMMMM HEMDE MİAMİ'Yİİ!!!" Dedi ve kucağıma atladı "tebrik ederim aşkımmmm" dedim ve öptüm "bunu...bunu kutlamalıyızzzz" "aynen" "hmmm ne yapsakk" "parti?" "Olmaz" "hmm yemek" "olmaz" "sinema olurmu harry" ve olmaz deme sıradı bende "olmazz" dedim ve sırıtım... aklıma çok güzel bir fikir geldi ve hemen louis'e söyledim "buz pateni ordanda gogart?" "Muhteşemmmmm" dedi ve güldü sonra guruba mesaj atıp yola koyulduk.

...

Buz patanine geldik ve tam iki saatimiz burda geçicekti... "hey harry tut benii" diye bağırdı niall ama yanıma ulaşamadan yere çakıldı ve hepimiz kahkaha atarken niall "heyy güleceğine yardım et şapşal popom giti" diye yakındı ve gülerek niall'ı kaldırdıktan sonra buz patanine devam etik.

...

Buz pateni çok eğlenceli geçmişti ve niall toplam 32 kere yere düştü ve ben güldüm diyede benide düşürdü sonra diyerleri gülüyo diye niall'la plan kurup zayn'ı liam'ın üstüne gemma'yıda louis'in üstüne itledik ve hepsi yere çakılınca gülmeye başladık. şimdi ise gogart'a gidiyoduk.

...

Gogart'a geldik ve hepimiz 45 dakikalık sürüşümüze başkadık...ben louis'i geçiyodum louis beni derken zayn arkadan bana çarpmasıyla sarsıldım ve "zayn siktim belanı" diye bağırdım ama o kaskın'dan dilini çıkararak beni geçti gaza yüklendim ve zayn'a yetiştim yanına geldim ve yaklaştım yaklaştım en sonunda yandan bir tane geçirip kaçtım. kenarlardaki tekerleklere çarpan zayn'a gülmekten kedimi alı koyamadım gogart aracından inmiş ve aracını tekmeliyip lanet ediyodu gogart aracımı durdurup yanına gitim ve yürüyerek yanına vardım "bana bulaşmamalıydın malik" dedim ve güldüm kaskıma bir tane yapıştırdı ve "yatdım et salak" dedi ona yardım etim ve gidip kendi gogart aracıma binip yola devam etim devam etim.

...

Çok eğlenmiştik ama baya yorulmuştuk bu yüzden hemen eve gidip uyuma planı kurdum... eve varsığımız gibi odama çıktım ve üstümü deyiştirip kendimi yatağa atım bir süre sonra louis'de yanıma geldi ve uzandı "güzel bir gündü ha?" Dedi gülümsiyerek "evet çok güzeldi" dedim ve dudaklarına masum bir öpücük bırakıp "iyi geceler lou" dedim "iyi geceler haz" dedi ve kendimi uykunun güzel kolarına bıraktım...

💫💫💫
Merhaba arkadaşlar kısa oldu kusura bakmayın ve herşey için saol'un bay bay'ın👋👋

Larry stylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin