Duyduklarımla şaşırmıştım ama sonra benimde louis'e aşık olduğumu hissetim ve gözlerimi açtım gözleri kapalıydı bende dayanamadan kafamı kaldırıp louis'in dudaklarına yapıştım ilk şaşırdı ama sonra kalşılık verdi dudağımı ısırdığında acıyla inkedim louis ise gülümsedi nefesimiz tükendiğinde çekilip yüzümüzü birbirimize yasladık nefesimizi kontrol etmeğe çalışıyoduk sonra louis şöyle dedi "neden harry neden?... Neden böyle bişey yaptın çok k-korktum s-sana bişey olucak s-sandım" dedi bende utanarak "şeyy louis sen beni kotkutunca bende seni korkutmak için yaptım ama böyle bişey olucağını hesaba katmamıştım ama bunun sayesinde birbirimize olan aşkımızı itiraf etik o yüzden yaptığıma pişman deyilim ama yineden özür dilerim" dedim louis'de "evet oda beni mutlu eti neyse hadi kalk ve temizlen boya kurursa kırmızı kalırsın" dedi ve güldü bende eşlik etim ve kalkıp banyoya doğru gitim. Eşyalarımı kirli sepetine atım ve temiz eşyalar çıkarıp yatağın üstüne koydum bir tek iç çamaşırımı ve havlumu alıp banyoya gitim.
Duştan çıktım ve üstümü deyiştirip aşağı indim louis film izliyodu yanına gitim ve oturdum bana bakıp gülümsedi bende güldüm ve başımı louis'in bacağına koydum louis nemli saçlarımı okşadı çok hoşuma gitmişti bir süre öyle okşadı ve sonra "bugün seni biryere götürücem birazdan hazırlanalım" dedi tamam anlamında başımı saladım ve gine aynı pozisyona geldik ve gine saçlarımı okşamaya başladı. birsüre sünra kalkıp hazırlandık louis arabasının anahtarını aldık ve evden çıktık evin önündeki louis'in kırmızı BMW'sine bindik ve yola koyulduk... Bir markete uğradık ve louis birşeyler aldı ve arabaya geri dönünce yola devam etik...louis yaklaştığımızı söyledi ve bir bezle gözlerimi bağladı bezi nerden bulmuştu? Diye düşündüm ama sonra bunu boş verdim louis birsüre sonra arabayı durdurdu ve geldiğimizi söyledi ben bekledim louis arabadan indi ve hemen benim tarafıma geldi diye düşündüm sonra benide indirdi ve arabayı kitlediğinin sesini duydum sonra koluma girdi ve beni yönelti şırıl şırıl ses geliyodu. sonra louis bekle dedi bekledim ve gözlerimi açtı gözlerimi hemen yumdum ve yavaş yavaş açtım gözlerimi kırpıştırdıktan sonra ışığa alıştım ve gözlerimi açtım bir şelale vardı ve biz o şelalenin tepesindeydik tanrım çok güzel gözüküyodu şelale iki bölümlüydü ve biz sağ taraftaydık ortasından şelalenin aşağısına akan sular geçiyodu sol tarafta üç masa vardı bizim durduğumuz yani sağ tarafta ise iki masa vardı. şelale hışımla atıyo ve sonra şelalenin bitiği yerde nehir oluyodu ve sakin bir şekilde bir sağ bir sola dönüp yolu izliyodu. birkaç fotoğraf çektim ve arkamı döndüğümde louis aldığı şeyleri masaya koymuştu herşey hazırdı masada olanlar cips,çubuk kraker,kola,çikolata,kek gibi şeyler vardı louis "gelsene" dedi bende yürüdüm ve oturduk birsüre sonra kendimizi koyu bir sohbetin içinde bulduk louis on beş yaşındayken esrara başlamış alesiyle kavga etiği için ailesi öğrendikten sonra zorla tedavi etirmişler ve esrarı bırakmış ama hep kendine zarar vermiş ailesiyle kavga etiği içinmiş. akşam olmuştu ve biz hala konuşuyoduk en son saate baktığımda dokuzdu lousi'e "louis geç oldu kalkalımı ha?" Dedim ve lousi'de "tamam hadi" dedi ve elimi tutup beni kaldırdı ve yediklerimizi çöpe atık ve louis'e "louis bir iki tane fotoğraf çekelimi anı olarak saklarım" dedim louis'de "tamam aşkım" dedi louis bana 'aşkım' dediğinde sırıtım ve fotoğraf çekindik ilk ben louis'i öpüyodum sonra louis beni öpüyodu sonra o resmi duvar kağıdım yaptım ve arabaya bindim.
Eve geldiğimde hemen duşa girdim ve louis'ede danteye yemek vermesini istedim ve kabul eti sonra duşa girdim. duştan çıktığımda louis girdi bende yatağa yatım louis hemen duştan çıktı louis giyinirken pür dikkat izledim vicudunun her noktasını beynime kazıdım. louis giyindikten sonra geldi ve yanıma yatı uyumadan önce louis'e "seni seviyorum aşkım iyi geceler" dedim ve dudağına küçük bir buse bıraktım louis'de "bende seni canım hadi uyu" dedi bende tamam anlamında başımı saladım ve gözlerimi yumdum louis'de elerini belime sardı ve kendimizi uykunun kolarına bıraktık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Larry stylinson
RomanceHarry styles paris'den londra'ya taşınır ailesi new york'dadır bu sebepten dolayı harry evinde yanlız yaşamaktadır... Harry bir hevesle sabah erkenden kalkıp hazırlanır ve okulunun yolunu tutar okula geldiğinde herkez harry'e kötü kötü bakar harry n...