sabah kapının deli gibi calınmasıyla kalktım kapıyı actığımda gemma üstüme atladı
"HARRYYYY ÇOK ÖZLEDİM SENİİİ!!" dedi ve yanaklarımı sıktı istemeden güldüm ve "bende seni özledim!" diyip yanaklarını sulu öpücükler bıraktım.beni tek anlayan gemma'ydı benim bir eşcinsel olduğumu biliyodu ve benden uzaklaşmıyodu ve bu beni çok mutlu ediyo. louis aşağı indi ve "harrehh kim gelmiş" dedi gözlerini ovalarken gemma kulağıma eğildi ve "sevgilinmi?... seni capkınnnn" dedi kızardığımı hissetim ve gemma gülmeye başladı louis gözlerini açıp gemmaya baktı ve hemen yanına inip elini uzatı "m-merhaba ben louis harry'nin ev arkadaşı"demisiyle gemma gülmeye başladı louis bana 'yanliş bir şeymi dedim?' bakışları ati ve gemma konustu "bende harry'nin ablası gemma memnun oldum louis... ve harry'nin sevgilisi olduğunu biliyorum harry'nin eşcinsel olduğunuda biliyorum o yüzden korkma" dedi louis rahatlamış gibi nefes verdi ve salona geçtik ve "eeee louis nasılsın?" Dedi gemma "iyi sen" dedi louis gemma tam cevap vericeken telefonuma mesaj geldi ve louis "ginemi o piç?!?" Dedi ve hemen telefonu elimden aldı.
***LOUIS***
BİLİNMEYEM NUMARA:merhaba sevgilim hımm bugün müsaitsen mesaj at buluşalım bebeğim seni çok özledim ve çok güzel hayeler kurdum;)-codyOrospu çocuğu sen benim sevgilime bebeğim dersin ha? Hemen harry'nin kolundan çekiştirdim ve gemma'ya işimiz var dedim harry'i hemen odaya çektim ve birkaç kıyafet çıkarıp yatağın üstüne atım,üstümü giyindiğimde harry yeni giyinmeye başlamıştı sinirle "HARRY ÇABUK GİYİN YOKSA KÖTÜ OLUCAK!!" Diye bağırdım gözlerime baktı ve o an harry'nin gözleri'nin dolduğunu gördüm ama sinirden ne yapacağımı bilmiyodum ve istemsiz olarak gine "HARRY BANA ÖYLE BAKMAYI KES VE GİYİN!!" Diye bağırdım gine. üstünü giyinirken ağladığını gördüm komple giyindiğimde gidip sarılmaya uğraştım ama nafile beni itledi ve aşağı indi guruba mesaj atım.
-KATİLER ÇETESİ!!-
-çocuklar cody diye bir ibne harry'e bulaşıyor ve çocuk hapisten kaçmış niall bir saat içinde cody'i araştır zayn sende birkaç ağlet ayarla liam sende bizle gel.-babam li.: tamamdır on dakkaya sizdeyim.
Hayır liam harry'lere gel ben sana adresini vermiştim.
-babam li.: tamam on beş dakka sonra o zaman
-nialler: louis birkaç şey buldum çocuğun adı cody soyadı stefen yirmi yaşında yedi yıl önce tımarhaneye kapatılmış ama kaçmış eskiden uyuşturucu bağımlısıymış babası tarafından tecavüz edilmiş ve iki ay sonra babasını öldürüm üç yılığına hapise girmiş, bu kadar.Tamam niall saol.
-zaynie: bizim eski ilk adam öldürdüğümüz depoya gelim.
Tamam'dır zayn saol.
-zaynie:önemli değil hadi oyalanmayı.Tamam.
Konuşma bitikten sonra aşağı indim harry gemma'ya sarılmıştı ve hıçkırık sesleri geliyodu gemma bana öldürücü bakışlar atı bende dışarı çıktım kapıyı çarpmıştım ama harry'e olan sinirimden değidi o cody piçi yüzündedi şu heriften kurtulunca harry'e kendimi affetiricektim. arabaya bindim iki dakka sonra harry geldi harry gelene kadar cody'e mesaj atım
-cody seni çok özledim bebeğim söyliceğim adrese gel ******* sokak no 42.
Yazdım ve hemen tamam yarım saat sonra ordayım dedi diğerlerinede haber verdim harry'nin yüzüne bile bakmadan telefonu ona verdim ve yola koyulduk yirmi beş dakka sonra ordaydık cody piçi beş dakka sonra burda olucaktı bizim geldiğimizi anlamasın diye arabayı sakladıkiki dakka sonra diyerleride geldi planı harry'e anlatık ve cody'i beklemeye başladık... demir kapının açılmasıyla hepimiz saklamdığımız yerlere daha çok girdik ve konuşmaları dinledik. " harry bebeğim seni çok özledim" "bende seni cody" evet başlıyoduk kapının yanındaki tahtayı aldım ve cody'nin arkasına geçtim ve birden kafasına geçirdim tayhtayı harry çığlık atı ona uzak durmasını söyledim ve raskele bir yer gösterip oraya gitmesini söyledim.. diyerlerinin yardımıyla cody piçini zincirlerle bağladık zincirler tavanda asılıydı buda işimize yarıyodu cody'i bağladık ve ayılmasını bekledik...cody piçi gözlerini açmaya başlayınca uyanması için zayn'ın getirdiği suyu yüzüne savurdum ve hemen ayıldı sonra bana baktı 'ne oluyo' bakışları arıyodu etrafa "cody,cody,cody" "sen benim sevgilime yavşayan piçsin dimi" dedim ve elimdeki bezbol sopasıyla karnına geçirdim birkaç kere daha vurdum ve kan kustu zevkle güldüm ve bu gülüşün sonradan kahkahaya döndü çetedekilerin bana garip garip baktıklarını hissediyodum ama bunu boş verdim. cody ibneside gülmeye başladı ve beni daha çok delirti "evet o benim harry'le geçirdiğimiz geceleri özledim harry'nin altımda inlemesini,adımı haykırmasını ve dudaklarımı delice öpmesiniz özledim" demesiyle bezbol sopasını bırakıp levyeyi aldım ve bacak arasına serçe vurdum acıyla bağırdı sonra tekrar vurdum tekrar ve tekrar ardından son kez karnına vurdum... hala gülüyodu ve harry'le yaşadığı geceleri anlatıyodu sonunda dayanamadım ve pantolonunu ve ardından iç çamaşırını indirdim ereksiyonunu tutum ve ordan uzaklaşıp büyük çim makasını getirdim ve cody ibnesinin ereksiyonunu kestim acıyla haykırıyodu üst üste. hak ediyodu hepsini daha bitmemişti parmağını tutum ve "bu elerlemi dokundun lan!" Dedim gine gülmeye başladı ve "evet bir zevkle dokundum ereksiyonuna,karnına,kasıklarına,yüzüne,kalçasına,saçlarına,elerine,dövmeleri'nim üstüne ve ayaklarına bile"dedi ve kahkaha atı serçe parmağını,yüzük parmağını orta parmağını,işaret parmağını ve en son bağ parmağını kestim aynılarını diyer elinede yaptım sonra kestiğim ereksiyonunu alıp deliğinden içine soktum acıyla inledi kestiğim parmaklarınıda öyle yapmak istedim ama daha işim bitmemişti sıra vücudunda yara bırakmaktı zayn'nin getirdiği çantadan demir bir çubuk buldum aldım ve tek elimde çevirerek cody'nin yanına gitim ilk beline sonra bacaklarına ve karnından başlayar her yerine vurdum sonra depoda duran dev havaşandırma makinasını diyerlerinin yardımıyla sürükledim cody iyiki saçlarını uzatmıştı bir kız gibi saçları beline kadar uzundu ama erkekti.havalandırmayı ters çevirdik ve açtım sonra cody'nin o güzel saçlarını tutam tutam havalandırma makinasına kaptırdım cody acıyla bağrıyodu saçlarının hepsini kaptırdıktan sonra zevkle izlemeye başladım on dakka sonra cody'nin tüm saçları kopmuş ve makinayı durdurmuştu zaten artık o saçlara ihtiyacı olmicaktı dedim içimden cody'nin başından kanlar şelale gibi akıyodu ve yorgun düşmüş başını öne eymişti ama daha bitmemişti bunun hesabını sorucaktım. deponun bir köşesinde duran bira şişelerinden birini alıp kırdım elimde kalan yarısıyla cody'nin yanına gitim ve kolarını boydan boya yardım cody'nin sesi kısılmıştı ve duyulmuyodu ama az bile olsa ben duyuyodum ve bu bana zevk veriyodu.koları bitikten sonra bacaklarınıda yardım, karnını ve sırtınıda yardıktan sonra birsüre bekledim ve sonra buçağı alıp iki kere buçakladım ve sonra harry'i çağırıp onu buçaklamasını söyledim sonuçta oda bizden bire ve bunlara alışması lazım dedim kendi kendime.harry'e bir iki kere daha aynı şeyi söyleyince buçakladı sonra hırsını alamamış gibi birkaç kere daha buçakladı ve en sonunda en son buçakladığı yerde buçağı iki tur çevirdi ve çıkartı sonra zayn'nin azımdaki sigarayı alıp o açtığı yarada söndürdü. diyerleri artıl çok acı çektiğini söyledi ve öldürün dedi zaten bu halde yaşayamazdı öldürmeyide zayn'e bıraktım. harry hala yüzüme bile bakmıyodu ama yağrın barışıcaktık kalbini alıcaktım. Zayn cody'nin boynunu kesti ve öldürdü sonra cesedini yaktık ve orayı temizledik sonra bara gitik hiç kimse konuşmuyodu. yedi sekiz bardak içkiden sonra kalktık ve eve gectik duşa girdim ve harry'i bekledim oda duştan çıktı bu zamanlar çok boşladığımız dante'nin yemeğini verdi ve yanıma yatı bana sırtını döndü bende sırtımı döndüm ve uykuya daldık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Larry stylinson
RomanceHarry styles paris'den londra'ya taşınır ailesi new york'dadır bu sebepten dolayı harry evinde yanlız yaşamaktadır... Harry bir hevesle sabah erkenden kalkıp hazırlanır ve okulunun yolunu tutar okula geldiğinde herkez harry'e kötü kötü bakar harry n...