0.2

19 3 0
                                    

Benimle mi yaşa demişti o ne söylüyordu bu böle ama başka çarem de yoktu. Eğer dediğini yapmassam başıma neler gelirdi.


"Neden 6 ay "


"Anlaşmalı evlilik için, annemin son günlerini yaşadığını öğrendim ve benim mürvetimi görmesini istiyorum hem senin gibi sahipsiz bir kız bu iş için çok ideal"

Sahipsiz kız demişti haklıydı. Ama canım niye bu kadar yanıyordu anlamıyordum. Annem niye gitmişti ki niye canım artık çok yanıyordu kaldıramıyordum. Dayanacak gücüm kalmamıştı.


"Peki kabul ediyorum ama söylediğin gibi sadece kağıt üstünde bir evlilik "


"Onu zaman gösterecek kıvırcık "


Kıkırdayarak bunu söylemişti. Beni şimdiden neler beklediğini tahmin edebiliyordum. Ama başka çarem yoktu.


Arkasını dönerek ilerleyemeye başladı. Bende peşine takıldım hastane çıkışındaki polislere başı ile selam verdikten sonra hastaneden kimseye hesap vermeden çıktık bu çok enteresandı. Nasıl bir güce sahiptiki böle olmuştu.


Bir tane siyah Porsche' nin önünde durmuştu. Zengin olduğunu tahmim etmiştim ama bu kadar zengin olduğunu düşünmemiştim.


İlk başta arabanın anahtarı ile arabayı açtı sonra da benim kapımı açtı.


"Buyur karıcığım"


"Karıcığım?"

"Sözde de olsa karım olacaksın "

" Olsun yine de bana böle seslenme "


"Günce Özden mi demeliyim kıvırcık "


"Hakkımda bu kadar detayı nereden biliyorsun?"


"Daha bilmediğin çok şey var kıvırcık şimdi bin"


Arabanın içine bindiğimde oda hızlıca kendi yerine geçti. İlerlemeye başladığımızada onu incelemeye başladım.
Safir gözleri o kadar güzeldiki saatlerce izlenebilirdi. Burnu sanki estetik gibiydi ama doğal olduğu belli oluyodu. Kemikli yüzü ile belirgin adem elması da fazlası ile dikkat çekiyordu.


Yakışıklı bir adamdı. Daha adını bile bilmediğim adamı kendi içimde yakışıklı bile demiştim.


Sahi adını bile bilmediğim bir adamla sahte bir evlilik yapacaktım!



"Benim hakkımda o kadar şey biliyorsun ben senin adını bile bilmiyorum adını söyleyecek misin. Artık"


"Zamanı gelince öğrenirsin kıvırcık"



"Bence şu anda zamanı hani evleneceğiz ya bende bu bilgiyi bilmeyi hak ettiğimi düşünüyorum"



"Hak etmiyorsun önce o lanet şeyi bırakman lazım"


Neyden bahsediyordu adam hem hak etmiyorsun demek ile niye kastediyordu .



"Durdur arabayı!"


"Anlaşmayı bozamassin karıcığım"



Ben kapıyı açmaya yeltendiğim anda kapıları kitlendi.


"Ne var yapmaya çalışıyorsun sen aptal "


Yine beklediğinden yüksek çıkan sesim ile yüzünü buruşturdu. Bi anda direksiyonu tek eline aldı ve bana döndü. Yüzümü sıkıca tutup bana dokunuyordu nefeslerim sıkılaşma ya boğuldudugumu hissetmeye başlamıştım

"sesinin seviyesini ayarala ve benimle düzgün konuş canımı sıkma sürtük "



Bana sürtük mü demişti o yüzümu ondan kurtarıp bacağına tekme attım yüzü direksiyona çarptı ve direksiyon hakimiyetini kaybetti ve bir ağaca çarpmıştık.


"Benle düzgün konuşmassan böle olur safir gözlü şeytan "


Arabada fazla bir hasar yoktu. Ama çalışacak gibi de değildi. Bana dönerek bileğimden tutup arabadan indirdi.



"Senle düzgün konuşmassam bu olur ha yürü"



Kolumu daha sıkı tutarak beni çekiştirmeye başladı . Orman gibi bir yere gelmiştik ne yapmaya çalıyordu. Bi anda kolumu bıraktı. Ve yere düşmemi sağladı. Sonra da arkasına bakmadan gitmişti . koca ormanın içinde kendi başıma kalmıştım.



Ayağım burkuldugu için ayağa kalkamıyordum.


"Niye böle bir şeye tamam dersin ki gerizekalısın kızım gerizekalı"



Canım yandığı için istemsiz gözümden yaşlar akıyordu. Hava da da kararmaya başlamıştı. Ve karnım açtı. Cebimdeki haplarımı kontrol ettiğimde yerinde yoktu bir kriz geçirsem burada ölüp giderdim kimsenin de haberi olmazdı kurda kuşa yem olacaktım burda safir gözlü şeytan beni burda bırakmıştı.





Şimdiden başım ağrımaya başlamıştı en son dün almıştım oda sadece bir dozdu. Ellerimin titremesine engel olamıyordum.




Daha fazla ağlamaya başlamıştım tüm vücudum titreyemeye ve aşırı derecede terekmeye başlamıştım.


^⁠_⁠^



Gece olmuştu ve hala beni almaya gelmemişti. Bi de geri alamaya gelmesini bekliyordum. Ben ne kadar aptal biriydim ben


Ormanın derinliklerinden kurt sesleri geliyordu. İyice korkmaya başlamıştım. Terleyen vücudum şu anda donmaya başlamıştı daha önce para bulamadığım zamanlarda bunlar olurdu ama bu sefer farklıydı.

Bunun tek çözümü bayılmamdı kan görünce hemen bayılırdım yerde bir dal parçası aldım ve parmağıma ufak bir delik açtım inşallah sabah birisi gelirdi beni alırdı yoksa burda ölür giderdim.


Kanı gördüğüm anda midem bulanamaya ve basım dönmeye başlamıştı yavaş yavaş gözlerim kapanırken birinin yaklaştığını çıtırdayan dallardan anlamamıştım


Ya safir şeytan değilse diye içimi bir korku sarmıştı kapanan gözlerime engel olamıyordum. En son onun safir gezilerini görmüştümmm









Evet hepiniz safir seytanımızın ismini merak ediyorsunuzdur inanin bende sizin kadar merak ediyorum çünkü daha belirlemedim


Güncenin kazaya sebep olması ilgili ne düşünüyorsunuz (kendim yazdım diye söylemiyorum ben bayıldım)


Evet 2. Bölümü de paylaştığımıza göre gece belki 3. Bölümü paylaşırım hepinizi çok seviyorum aşklarım oy verip yorum yapmayı unutmayın kocaman öpüyorum kendinize mükemmel davranın aptal kişiler için üzmeyin 💙














GÜNCE (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin