3. Bölüm

217 41 78
                                    


"Sana ihtiyacım olmadığını düşündüğümü hatırlıyorum ama sonra zaman geçtikçe doğru olmadığını anladım."

Bölüm şarkısı
The Rose-Back To Me

(Şarkıları bölümlerle alakasız bulabilirsiniz ki çoğu öyle ama ben ritmi için değilde sözler için koyuyorum.)

Şimdiden iyi okumalar<3

30 temmuz 2023
(Bölümü yazma tarihi değildir.)

Beyaz ve upuzun masada Chan ve Seungmin ile kahvaltı yapıyorduk, sessizdik çünkü Felix'in kaybolduğunu öğrenmemiz üzerine dört gün geçmişti, yani bugün dördücü gündü fakat onu hala bulamamıştık.

Seungmin sessizce kahvaltısını yapıyor, Chan ise masaya kahvaltılıkların yanına koyduğu tableti ile bir şeylere bakıyor ve arada ağzına birkaç lokma atıyordu.

"Sizce nerededir şuan, iyi midir?" diye konuşmaya başlamıştı Seungmin ağzına bir zeytin atarken. Chan elindeki çatalı sinirle ve sert bir şekilde masaya koydu ve konuşmaya başladı

"Seung, nerede olduğunu bilsek şuan burada sadece üçümüz kahvaltı yapmıyor olurduk." demişti sert bir sesle. Konu küçük kardeşi Felix olunca önüne herkesi alabilirdi, sevgilisini bile. Veya ben öyle düşünüyordum.

"Saçma bir soru farkındayım, ama ortamı biraz yumuşatmaya çalışıyordum."dedi ve ağzına küçük bir dilim peynir atmıştı.

Cham iç çekip tabletiyle ilgilenmeye devam ederken ben sessizce onları izliyordum.

Felix'in olabilceği her yeri aramıştık, yoktu. Hiçbir yerde bulunamıyordu.

Kafayı yiyecektim, evet Lee Minho'nun yapmadığına en azından o an emin olmuştum ama şuan şüphe ediyordum, bunu rahatlıkla yapabilecek bir adamdı.

"Efendim! Efendi Felix-"Alex soluk soluğa yanımıza koşarak sadece bu üç kelimeyi söyleyebilmişti. O an hızlıca hepimiz ayağa kalkıp konuşmasını bekledik.

Stres yaptım o an, Felix'e bir şey olmasından çok korkuyordum. Felix'e benim yüzümden bir şey olmasından daha çok korkuyordum.

Chan merakla Alex'in konuşmasını beklerken Seungmin de aynı şekildeydi.

"Noldu? Felix'e ne olmuş? Söylesene Alex!"

"Efendi Feli-"

"Alex! Söyle, Felix'e bir şey mi oldu? Söylesene!" Şuan söyleyeceğini düşündüğüm şeyden çok ama çok korkuyordum, düşündüğüm şeyi söylememesi için içimden dua ettim.

O an merakla bekleyen Cahn ve Seungminin yüzünde bir endişe düştü.

Chan yutkunmuş Seungmin ise endişeyle Alex'in söyleyeceği şeyi bekliyordu.

"Efendi Felix'in," dedi ve yutkunup devam etti.
"Cansız bedeni bulunmuş."

Chan o an duraksamış ve hafifçe sarsılmıştı. Seungmin şaşkınlıkla söylenen bu cümleyi tam kavrayamamışken sarsılan Chan'ı tutmuştu.

Ben ise gözlerimi fal taşı gibi açmış sesli bir şekilde yutkunmuştum. Sonra hemen Alex'i yakasından tutup konuşmaya başladım.

O an Chan hala inanmamış gözlerle bakıyordu.

MonsterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin