6. Bölüm

158 27 96
                                    

Bölüm şarkısı yok ve kucuk bir ekleme yapmak istiyorum. Tanıtım bölümünde yazdığım 'angst degildir' yazisini silecegim. Fikrimi degistirip angstta yapabilirim veya mutlu son da yapabilirim bunu en azindan yazarken surpriz kalmasini istiyorum bittigi zaman aciklama kismina eklerim.

Neyse lutfen oy verip yorum yapin simdiden iyi okumalar<33

4 Ağustos 2023

"Lütfen canımı bağışlayın, yalvarırım." Jeonginin çığlıkları kulağımda çınlıyordu.

Ben, Hyunjin ve Changbin bize atılan videoyu büyük ekrandan Namjoon ile beraber izliyorduk.

"Bakın yemin ederim ben hiçbir şey yapmadım ne için bunu yapıyorsunuz? Yalvarırım bırakın beni yalvarırım. Yanarak ölmek istemiyorum, yalvarırım canımı bağışlayın istediğinizi yaparım, nolur beni bırakın nolur."

Yalvarıyordu, canı için yalvarıyordu ve bizim şuan tek yaptığımız alt köşesinde '2 Ağustos 2023' yazılan videoyu izlemekti.

Hyunjin ağzı açık ve gözleri dolu dolu videoyu izliyordu. Bir anda yere çöküp ağlamaya devam etti. Konuşamıyordu, hepimiz gözleri dolu dolu Jeongin'in videosunu izliyorduk.

"Hepsi Hyung'un Minho'nun suçu." dedi yerlere benzin döken kişi. Arkası dönüktüz yüzü gözükmüyordu ve sesi belli değildi, ses efekti olduğu apaçık belliydi.

Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum, minik Jeongin'ime zarar veriyorlardı ve hepsi benim suçumdu, en azından videoda ki adam öyle diyordu.

İçim yanıyordu, videonun yarısını bile izlememiştik ve bu haldeydik. Tanrıya, videonun sonunun Ateşle bitmemesi için dua ediyordum.

Jeongin bağlandığı sandalye de çırpınıyor ve iplerden kurtulmayı deniyorken konuşmaya devam etti.

"Bakın ben hiçbir sey bilmiyorum yalvarırım beni bırakın. Hem onun da hiçbir suçu yoktur eminim." Yüzü yaralarla doluydu. Bu haline daha fazla ağlarken karşıdaki kişinin onun canını bağışlaması için içimden yalvarıyordum.

Changbin, "Ne sik dönüyor bu video da kafayı yiyeceğim." diye başlamıştı konuşmaya.

Hiçbirimiz ona dikkatini vermemiş ve videoyu izlemeye odaklanmıştık.

Changbin'in de gözleri dolu dolu videoyu izliyordu fakat sinirli olduğunu da rahatlıkla görebiliyordum.

"Hyung'un Minho'nun yaptıkları öyle demiyor ama." demişti ve elinde tuttuğu kibriti yakmıştı.

Hyunjin ile aynı anda 'hayır hayır' demiştik.

Gözyaşlarımı sildim ama daha fazla ağlamaya başladım. Lütfen, lütfen Minik Jeongin'ime bir şey yapmasınlar.

O an duam Tanrı tarafından reddedilmişti ve kibrit yere fırlatılmıştı.

Her yer hızlı bir şekilde alev alırken Jeongin'in çığlıklarını duyuyorduk. Hyunjin yüzünü kapatmış daha fazla ağlamaya başlamıştı. Benimde ondan farkım yoktu.

Changbin yerde oturan Hyunjin'in yanına hızlıca çöküp ona sarılmıştı ama kendisi de ağlıyordu.

O an Namjoon Hyung ile göz göze gelmiştik, yine onun önünde hüngür hüngür ağlıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MonsterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin