0.2

8K 174 12
                                    

Birinci bölüm devamı değildir.

Arasın Anlatımıyla:

Sabah uyandığımda sevgililerim daha uyuyordu. Ayrı yatmayı sevmediğimiz için büyük yatak almıştık.

Biraz daha bakıp kalkıp aşağı inmiştim. Beş dakika sonra hepsi yanıma gelmişti.

***
Kahvaltımızı yapmış oturuyorken dışarı çıkma fikri atmıştım. Kabul ettiklerinde hazırlanıp yolda yürürken karşımıza çok tatlı bir kız çıktı.

Bize çok bakmayıp önüne dönmüştü ama benim bakışlarım hala ondaydı.

Yanımızdan geçicekken ne olduğunu anlamadığım bir şekilde düşecekti ki hemen tutmuştum.

Hemen nasıl olduğunu sormaya başladım. "iyimisin, bir yerine birşey oldu mu?" demiştim. Çok geçmeden cevaplamıştı ama dedi o kadar tatlıydı ki dinleyememiştim bile.

"iyiyim, sadece ayağım taşa takılmıştı." diyip ardından da "teşekkür ederim." demişti.

Bırakırken "Rica ederim bundan sonra dikkat et." demiştim.

Sevgililerime dönüp nasıl baktıysam Poyraz ve Ata kıza biraz öfkeyle bakmaya başlamıştı.

Berk benim gibi olduğu için o da endişeli bakıyordu. Kıza tekrardan bakıp yolumuza devam etmiştik.

***

Eve geldiğimizde Ata hemen başlamıştı." o kıza neden öyle baktın Aras." diye söylemeye başladı. Poyraz ve Berk sessizdi.

"kıza nasıl baktım ki?" diyerek kendimi korumaya başladım.

"kıza büyülenmiş gibi bakıyordun! " diye bağırdı.

"olabilir kız çok güzeldi." diye araya giren Berk ile ortam daha da kızışmıştı.

Bende geri kalmayıp"ben kızla tanışmak istiyorum. "demiştim. Berk de bana katılırken Ata ve Poyraz biraz düşünceliydi.

Biz Berkle biraz yalvardıktan sonra Poyraz araya girip" tamam ilk merde yaşadığını öğrenelim sonra yanına gideriz."diyerek yukarı doğru çıkmıştı.

Biz sevinirken Ata düşünüyordu. Yanına gidip oturduğumda" Ata sen kızı istemiyor musun? " diye sormuştum.

" hayır ya kız bizle tanışmak istemezse? "diye sormuştu." hiçbir sıkıntı olmicak bizi istemezse bizde daha fazla rahatsız etmeyiz. "demiştim.

O sırada Poyraz gelip" kızın ismi Rüya öztürk 17 yaşında **** yetimhanesinde yaşıyor, ailesi yok. "demişti.

Ben hemen atlayıp" gidip evlat edinelim. "demiştim. Berk de bana katıldığında diğerleri mırıltılı bir ses çıkarmıştı.

Poyraz hemen atlayıp" yarın gider konuşuruz şimdi uyumaya gidelim. "demişti. Hepimiz buna katılıp yatağa yatmıştık.

****

Sabah olduğunda kahvaltı yapıp yola çıkmıştık." Ben çok heyecanlandım" demiştim.

Berkte bana katılıp"bende çok heyecanlıyım " demişti.

Yetimhaneye geldiğimizde bir tane kızdan müdere hanımın odasını sorduğumuzda" 4.kat sol bölümdeki son kapı"demişti.

Hemen yanına gidip oturduğumuzda Poyraz konuşmaya başlamıştı."Merhabalar biz Rüya Öztürk adında bir kızı evlat edinmek istiyoruz." demişti.

Müdire hanım hemen bir tane kızdan Rüyayı çağırmasını istemişti.

Rüya içeri girdiğinde bizi görüp şaşırmıştı.

****

Bölüm nasıldı fikirlerinizi yazın.

Rüya (Bxbxbxbxg) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin