0.5

7.7K 132 32
                                    

Sabah birinin bana seslenmesiyle uykumdan uyanmıştım. Berk başımda "Güzelim uyan artık kahvaltı yapıcaz." demişti.

Söylediği kelime midemde kelebek hissi yaratmıştı ama uykum daha ağır bastığı için çok tepki vermemiştim.

"Hı tamam uyandım" diyerek arkamı dönüp uyumaya devam etmiştim.

Birkaç dakika sonra kapı sesi duymuştum. Berk gitti sanıp daha çok yatağa yayılmıştım.

Keşke öyle olsaydı birden uykudayken havalanmıştım.
Havalandığım anda gözlerimi açmıştım.

Taşıyan kişiye baktığımda Poyraz olduğunu görmüştüm. Kucağında olduğunu çok düşünmeyip
kafamı göğsüne koyup uyumaya devam etmiştim.

Uykuya aşık biri olarak erken kalkmak çok zor bir durum du  benim için.

Poyraz bir yere doğru ilerliyordu ama neresi olduğunu bilmiyordum.

Başka bir kapı sesinden sonra yüzüme yediğim suyla sıçramıştım.
"BU NE BE!!" diye bağırmıştım.

Hepsi bana gülerken sinirli sinirli onlara bakıyordum.

Hemen poyrazın kucağından inip kollarımı göğsümde bağlayıp kafamı başka bir yere çevirmiştim.

Yanlarından geçerken onlara bakmadan yürüyüp üstümü değiştirmek için odama gitmiştim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Temsili

Aşağı indiğimde kahvaltı masasında beni bekliyorlardı. Hemen oturup " beklettiğim için özür dilerim" demiştim. Hepsinden sıkıntı olmaz gibi laflar aldığımda kahvaltıya başlamıştım.

 Kahvaltımı yaparken poyrazın sorusuyla zar zor ağzımdakini yutmuştum. "Rüya kararını verdin mi?" diye sormuştu. "evet karar verdim ve ben kabul ediyorum" demiştim.

 Aras  bir anda ayaklanıp bana gelmeye başlayınca biraz korksamda yerimden ayrılmamıştım. Gelip bana sarılmasıyla rahat nefes vermiştim. Bende ona karşılık verip sarılınca daha sıkı sarılmıştı.

Sarılırken birden yanağımdan öpmüştü. Yanaklarım kızarırken kafamı eğmiştim. Ata ise kafamı kaldırıp hiç beklemediğim birşey yapmıştı.

Dudağımda hissettiğim dudakla yüzüm kıpkırmızı kalmıştım. Beni öpmüyordu sadece dudağını dudağımda  bekletiyordu. 

Biliyordum ilk defa yaptıkları için çok zorlamıyorlardı ama bilmiyorlardı ben de onları öpmek çok istiyordum. 

Ata bir süre sonra geri çekilmişti. Diğerlerine baktığımda onlarında bana baktığını görmüştüm. Hemen bakışlarımı kaçırıp "benim tuvalete gitmem lazım" diyerek ordan kaçmıştım. 

Tuvaletten çıktığımda nereye gitmem gerektiğini bilmiyordum. Derin bir nefes alıp salona gitmeye başlamıştım. İçeri girdiğimde hepsi susup bana bakmıştı. Bu durum daha çok utanmama sebep olmuştu. 

Tekli koltuğa doğru giderken Poyraz elimden tutup kucağına oturtmuştu. 

"bize alıştın mı bebeğim." diye sormuştu.

Kendimden bile beklemiyeceğim bir şekilde "alıştım babacığım" demiştim.

Dedikten sonra kafamı hemen eğip gözümü kapatmıştım. Kafamı kaldırdığımda hepsi şok olmuş bir ifadeyle bana bakıyordu.

İlk kendine gelen Poyraz babacığım olmuştu. Hemen beni kendine çevirip dudağıma yapışmıştı. Ama Poyraz daha sert bir şekilde öpüyordu. Ben ise çekingen bir şekilde karşılık veriyordum.

******

Uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba.❤️❤️

Rüya (Bxbxbxbxg) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin