0.6

7.5K 135 22
                                    

İki gün sonra

Poyraz babamla olan olayın üstünden iki gün geçmişti. O günkü olaydan sonra bir daha öpmemişlerdi.

Çünkü utandığımı anlıyorlardı ve üstüme çok gelmiyorlardı . Bu durum onları daha çok sevmeme neden oluyordu.

Bugünde hepsi evdeydi.
Kahvaltımızı yapmıştık ve şuanda hepimiz içeride oturuyorduk.

Poyraz babam elinde tabletiyle çalışıyordu. Berk ve Aras babam beraber telefona bakarken Ata babam ise telefondan çok benimle ilgileniyordu.

Ben ise kafam Ata babamın kucağında telefona bakıyordum. Ata babam  saçlarımı okşuyor arada da yanağımı okşuyordu .

Bir süre sonra canım sıkılınca telefonu bırakıp Ata salona göz atmıştım. Herkes eski halindeydi.

Kafamı çevirip Ata babama bakmıştım. O telefona bakarken kafamı kaldırıp yanağını öpmüştüm.

Bana bakıp gülümserken "bu öpücüğü neye borçluyuz güzelim."."bilmem içimden geldi." diyerek cevap vermiştim.
****
Akşam olduğunda yemek için masaya oturduğumda yemeğe başlamıştık.

Aras babamın sorusuyla hepsi itiraz etmişti. "rüyayla bugün ben uyuyacağım" demişti.

Hepsi onaylamaz mırıltılar çıkarırken Berk babam bana "Rüya kiminle uyumak istiyorsun" diye sormuştu. Sesler kesildiğinde  hepsinin gözleri bendeydi.

hepsini sevdiğim için hiçbirini seçemiyordum. Ortaya atarak"kura çekelim olmaz mı? " diye sormuştum.
****
Gün sonunda kura çekmiş ve Poyraz babam çıkmıştı. Bu durum beni çok sevindirmişti.

Poyraz babama söylememiştim ama en çok onunla uyumayı seviyordum.

Babalarıma iyi geceler diyip hepsinin yanağına öpücük kondurmuştum.

Odaya çıktığımda Poyraz babam yatakta uzanmış beni bekliyordu.

Yanına gittiğimde kollarını açıp yatmamı bekliyordu. Hemen kolları arasına girip kafamı göğsüne koymuştum.

"iyi geceler baba" diyerek kafamı kaldırıp yanağını öpmüştüm.

Karşılık olarak oda beni öpüp "iyi geceler bebeğim" demişti. İltifatına sevinip kafamı geri koyup gözlerimi kapatmıştım.

Uyumadan önce son hatırladığım ise kafamın üstüne öpücük olmuştu.

******

Bölüm nasıldı.

Benden istediğiniz sahneleri yazabilirsiniz.

Aslında bölüm atmicaktım ama can sıkıntısı ile yazdım.

Ve bölümü yazabildiğim kadar yazdım.

Bu bölüm çok bir olay olmadı zaten.

Diğer bölümde görüşürüz. 👋❤️

Rüya (Bxbxbxbxg) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin