„To jest moja sprawa z kim się całuje"

21 2 3
                                    

Pov: Nicole
Szłam w kierunku stołówki, zobaczyłam nagle że każdy się na mnie patrzy i pomiędzy coś se mówią na ucho.
Nagle usłyszałam powiadomienie, było od Felice, w wiadomości napisała :
F: Stara weź zobacz insta szybko!
Nie wiedziałam o co jej chodzi .
Weszłam na insta i zobaczyłam to.

Weszłam na insta i zobaczyłam to

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Aż ustałam z wrażenia. Dlatego tak się na mnie patrzyli.Obruciłam się i zobaczyłam Augusta tak samo zdziwionego jak ja.

Pov: August
Szłem w kierunku łazienki, zobaczyłem nagle że każdy na mnie patrzy.Usłyszałem powiadomienie przychodzące z mojego telefonu, napisał do mnie Wilhelm, napisał tak:
W: Stary insta szybko.
Nie wiedziałem o co kurwa mu chodzi .
Weszłem i zobaczyłem

Aż ustałem z zdziwienia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Aż ustałem z zdziwienia.Czemu napisali takie kurwa rzeczy w nawiasie. Obruciłem się i zobaczyłam Nicole .
Była zdziwiona. Spojrzeliśmy sobie w oczy i poszliśmy dalej.

Pov:Nicole
Weszłam do stołówki, zobaczyłam Felice i Julie wiec się do nich przysiadłam.
J- Widziałaś- powiedziała
N- Tak widziałam jestem tak wkurwiona na tą jebana szkołe.Czemu muszą robić zdjęcia bez pozwolenia. To jest moja sprawa z kim się całuje. Nie muszą odrazu wstawiać posta na tego jebanego Instagrama.
F- Uspokój się po tygodniu im przejdzie.
N- Po tygodniu, pojebie mnie zaraz. O co im chodzi w tym wpisie w nawiasie .
F- August miał już kilka lub kilkanaście dziewczyn ,zmieniał je jak rękawiczki, nigdy w żadnej się nie zakochał w 100%.
N- Ale Felice ja coś do niego czuje. Przy nim czuje się jak bym miała nogi z waty. Czuję się przy nim bezpiecznie.Ja go widzę to chce go jeszcze bardziej pocałować.
J- Nieźle siora. Ty go znasz dopiero 2 dni. Wiesz chociaż o nim coś.
N- Tak, że ma 19 lat, urodził się we Szwecji i należy do rodziny królewskiej.
J- No właśnie należy do rodziny królewskiej.
F- I co w tym niby złego.
N- No właśnie
J- Ponieważ jego rodzice chcą żeby miał dziewczynę, aby dobrze wygladała na zdjęciach do prasy.
N- Ja tak nie myślę.Jest dla czuły,mówi mi komplementy,poprostu jest on tym jedynym.A jego perfumy to jest raj.
F- A czemu właśnie cię pocałował.
N- Nie wiem do końca ale mi się to podobało. A czemu nie powiedziałyście co się stało na imprezie.
F- No już chyba wiesz.
J- Prawie uprawiałaś z nim se..
N- Zamknij pizde, jeszcze jak o tym się dowiedzą to będę mieli co pisać.No i co że prawie z nim to zrobiłam, wiem byłam pijana i nie wiedziałam co robię, ale on mnie uratował przed krzywdą.
F,J- Coo
N- Jego koledzy dosypali mi pigułkę gwałtu. Dotykali, rozbierali, nie chce o tym rozmawiać.
J- Dobra nie musisz ale pamiętaj nie nastawiaj się do niego w 100%.
N- Słowo skauta-pokazałam dwa palce i przyłożyłam do głowy.
J- Słowo skauta- zrobiła to samo- Felice ty też
F- Słowo skauta dziewczyny, zawsze będziemy sobie ufać.
Zadzwonił dzwonek.Wstałyśmy z krzeseł i poszłyśmy na lekcje angielskiego z panem Baronem.Nie wiem gdzie poszedł August ale mam nadzieję że nic mu się tam nie dzieje.

Słów:486

Powiem że się dzieją ciekawsze rzeczy .Jak się spodobało to zostaw gwiazdkę i kom❤️

Moja(pierwsza) prawdziwa miłość ~August~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz