yeni başlangıç mı? :3

8 1 0
                                    

Medya : Yüsra

Acı; iki heceli bir kelime. Ama deprem etkisi yaratan bir zelzeledir. İnsanı baştan aşağı kaplar ve çökertir. Ama en kötüsü ise o acı duygusunu gözlerde taşımak çünkü artık o acı değil acıma olur. Ki bu herşeyden daha ağırdır.

Ben anneanem de acı görüyorum , yıkılmışlık , parçalanmışlığı görüyorum . Ama etraftakilerde acıma. Canımı en çok acıtan şeyi görüyorum. Acıma...

" Kızım , yavrum  bir ses ver güzelim.
Hadi bak korkutuyorsun beni." Bunu diyen anneanem di . Son sorduğu soruya cevap vermeden içeri geçip oturmuş öylece duvara bakıyordum.
" Fadime hanım Yüsra kızımızın bir şeyi yok demi ? Hemen doktor çağıralım istersen?"

" Anneane benim değil onun özgürlüğünü çaldılar. Şimdi tutsak oldu o demi?" Diye konuşmaya başladım. " Ondan tek kalan şeyi aldılar benden anneane . Anılarımı , sevincimi, hayallerimi aldılar benden."  Anneanem son dediğimi hemen anlamış olacak ki konuşmaya başladı. " Yüsra kızım hayallerim derken ne dedin birtanem. Öyle bir şey olmadı de çiçeğim hadi iki gözümün çiçeği şaka yaptım de" hızla kafamı salladım. Ve o an ikimizin gözünden de bir boncuk düştü. Anneanem ağlayarak beni kucaklamaya başladı. Aynı zamanda da yavrum diye sayıklıyordu.

Etraftaki herkes durmuş bizi izliyordu. Anneanem benden ayrılarak ayağa kalktı ve odaya girdi . Çıktığında ise elinde makas vardı.

" Gel önüme oturda mis kokulu saçlarını düzeltelim. Tıpkı onun ki gibi." Hemen kalkıp önün oturdum. Oda sesizce ağlayarak saçlarımı düzeltmeye başladı. Bittiğinde anneanem makası götürdü. Benim yanımda Yaman amaca geldi. Yaman amaca dedemin komutanıydı eskiden daha sonra dedem bi görevden dolayı rütbe atlayarak ona ulaşmış daha sonra da albay olarak devam etmişler. Ama dedem ablamı korurken şehit düşünce Yaman amca da tek kaldı.

" Yüsra güzel kızım ağlama. İçim acıyor. Hem bak ben sana birşey sorucam." " Dinliyorum Yaman amaca"

" Hayallerim derken ne kast ettin kızım kim aldı senin hayallerini?" Yanımızda o durakta ki adamda vardı ama pek umursamadım . Yaman amacanın yanında ise güvenlir biri demektir.

" Yaman amca biliyor musun ben artık dedeme layık bir torun olamayacam ." " O nedemem kızım sen ona ondan bile daha layıksın."

" Ben artık pilot bile olamayacam ki. Okulum bile yok artık benim nasıl onun izinden gidecem ki" Okul diyince herkes bir gerildi." Nasıl yok ? Sen okulda birinci değilmiydin? Yoksa  bana şaka olduğunu söyle güzel kızım. Beni okuldan almadılar de. Benim saçlarımı kesmediler de." Hayır anlamında kafamı iki yana salladım . Bunun üzerine elleri yumruk olmuş çenesi ise karşılamıştı. " Yaman amca saçlarım onun özgürken son dokunduğu şey di . Biliyorsun demi sende vardın. Gördün demi . Ama annem tıpkı ona acımadığı gibi bana da acımadı." Ve benden bir hıçkırık koptu. Kapıda ise anneanem ağlıyordu.  

Yaman amca bir baba edasıyla beni sarıp sarmaladı. Kısa saçlarımı okşadı. " Yüsram saçların böylede çok güzel. O güzel yüzün ortaya çıkmış hem. Aynı ona benzemişsin böyle biliyor musun?" " Gerçekten mi "
" Gerçekten tabi . Sen ne zaman benim yalan söylediğimi duydun?"  " Duymadım."

Bir anda kapı çalınması ile yerimden sıçramam bir oldu. Yaman amca da hemen ayağa kalkıp anneanemin yanına kapıyı açmaya gitti.
 
Kapı açılınca içeri annem ve babam girdi. Koruma ise " komutanım kimliği gösterdiği için içeri aldım. " " Tamam aslanım sen çık." Beni korku kaplayınca hızla ayağa kalkıp sendelem bir oldu . Duraktaki adam hızla yanıma gelip beni tutması bir oldu." Dikkat et." Benim bir şey dememe gerek kalmadan içeri babam girdi . O iğrenç bakışlarını atamaya başladı. Hemen kendime gelip geri çekildim.

" Yüz karası" annemin içeri gelip ilk söylediği şey.

"Bana bak Yüsra ben sana eve gel demedim mi . Sen benim sözümü nasıl çiğnersin . Dünkü tokat aklını başına getirmedi mi . Canına mı susadın sen ?"  Anneanem de gelip konuşmaya başladı.
" Siz nasıl insanlarsınız he. Bu kızın suçu günahı ne de böyle acı çektiriyorsunuz siz ona . Okumak istedi. Bu kız dedesi gibi ablası gibi bu yolda yürümek istedi . "

" Sen karışma anne . O bizim sözümüzü dinleyecek."

" Sen hiç konuşma Selma. Ben seni böyle mi yetiştirdim . Bu kızın diğer çocuklarından farkı ne? Saçını kesmek ne? Biliyorsun onun için ne kadar önemli olduğunu demi bilerek kestin. "

" Evet bilerek kestim . Onun gibi ablası gibi olucaktı . Ben mi uğraşacam onunla bide."

" Ablam ne yaptı size ? Siz rahat uyuyun diye yaptı . Bende onun gibi olcam diye böyle yapıyorsanız Allah belanızı versin sizin. " Babam tam bana tokat atacak iken o adam elini havada tutup geri ittirmesi bir oldu.
" Hareketlerinize sahip çıkın Kerim bey . " " Sen kimsin lan? Benim kızımın yanında duruyorsun . Ben onun babasıyım istediğimi yaparım. Sen kim olarak karışıyorsun " babam adamı ittirme çalışsa dahi pek faydalı olmadı çünkü adam yerinden kımıldamadı.
" Ben kimim öyle mi ? Karşınızda yüzbaşı Gökalp Dinçer var. İnanın bana görev başınd askere el kaldırmaktan sizi içeri atmaktan onur duyarım. " Babam suspus olmuştu bu seferde albay konuştu.

" Hepiniz bana bakın. Sözümü ikilemem bunu iyi bilin. Benim karşımda kardeşimin evladını üzmeye kalkarsanız sizi yaşatmam . Bunu iyi bilin. " Bir adımda babamın karşısana gelerek devam etti.

" Bir daha elini bir kaldır yüzbaşının seni içeri atmasına kalmadan seni ben öldürürüm bunu bil . Hele sen Selma bu kızın saçlarını unutma tamam mı? " Annem hızla kafasını sallayarak onayladı.  Albayda benim yanıma gelip kolunun altına aldı beni.

" Bu kızı okuldan almak ne demek lan . Bu kız okuyacak anlaşıldı mı? Bu kız bundan sonra benim kızım onu yanıma, himayeme alıcam . Benim yanımda yaşayıp okuyacak . Sizde yüzünü dâhi görmeyeceksiniz. " Yarın işlemler başlatırım . Bir hafta alır. Bu bir hafta da burda anneanesi ve benim yanımda kalacak . Daha sonrada benim kızım olacak . Anlaşıldı mı? " " Ama o benim kız-"

Yüzbaşı öne atlayıp devam etti." Kes sesini . Kızın öylemi bu kızın hâli ne lan o zaman babalığına tükürtme beni. Bu olayda burda bitmiştir."

Albay devam etti konuşmaya." Yüzbaşı duyuldu sanırım şimdi s**tirin gidin . Adem? " " Efendim komutanım? "  " Bunlar bir daha içeri alınmayacak buraya yaklaşmayacaklar . Sadece Yüsra' nın kardeşeri. " Emredersiniz " diyip Adem abi çıktı.

Babamgil ise yavaş yavaş dışarı çıktılar. Albay ise bana dönüp " hoşgeldin kızım. Yeni ailene hoşgeldin"

Yeni aile , yeni hayat mı? ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başlangıç mı? Dersin¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin