Yukarıya Bakın

28 0 0
                                    

Gözlüklü:İlk öncelikle hepiniz hoşgeldiniz kendinize bakın ve söyleyin acaba başka insanlarda benim yaşadıklarımımı yaşıyor.Aslında bir noktaya baktığınızda 5 kişilik bir grupdaki 5 kişide baktığınız noktanın anlamına bağlı aynı şeyi anlarlar ve düşünürler aynı şakayı anlarız aynı esprileri yapar ve güleriz.Peki bunu düzeltmenin bir yolu olsaydı işte karşınızda sunacağım "Duygu Değiştirici" şuan göremiyorsunuz değilmi hazır olun ve yukarıya bakın.
Her insan kendi ruh halininin seviyesine göre değişiklik gösteren bir hava görür hepsi birbirinden farklıdır insanlarda farklı bir gözlem uyandırır ve herkes şaşkınlığını tutamaz.
Gözlüklü:Evet şaşırdığınızın farkındayım bende şaşırıyorum bu gördüğünüz şey insan beyin dalgalarına göre değişiklik gösteren bir makine ve ta..
Kel adam: Lütfen bundan nasıl kurtulucağız kafam ağrımaya başlıyor
Parti Şapkalı Adam:Bu nedir böyle *Çömelir ve kafasını tutup sıkmaya başlar*
Turkuaz Kıyafetli Adam:Bu hayatımın en güzel günü *derin bir nefes alıp kuş seslerini duyar*
Diğer herkesde bu durumdan rahatsızken Gözlüklü en sonunda makineyi kapatmaya karar verir ve yavaşça sahne arkasına geçer
Takım Elbiseli: Efendim makinanız sanırım insanları rahatsız etti çok renkli ve çok değişken 
Gözlüklü: Biliyorum sadece her insanın farklı olduğunu göstermek istemiştim fark ettiysen aralarından bazıları çok rahattı hatta belki öyle kalmak istiyordu.
Takım Elbiseli:Efendim Bu makina sürekli açık kalırsa özellikle şehirlerde yaşayan insanlar korkunç bir acı içinde yaşıyacak.
Gözlüklü:Bazenleri insanlara yol gösterirken insanlarında biraz birşeylere katlanması lazım ben onların iyiliğini istedim bu oldukları döngüden kurtulsunlar istedim.


Gelen ziyaretçiler yavaşça koltuklardan kalkar ve evlerine dönmek için hazırlanırlar.

AmansızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin