Gözlüklü hiç birşey demez yavaşça arabasının kapısını açar son birkez etrafına bakıp yavaşça arabasına biner.
Kapıyı kapatır ve anahtarı takar ve çevirir kısa bir yolculuktan sonra evine varır.
Ama kafasında kuramadığı birşey vardır asla kafasında canlandıramadığı bir eksiklik fark eder.
Gözlüklü varlıklı biriydi parası vardı güzel eşyaları orta düzey bir arabası ve güzel bir ev ama kalbinin derinliklerinde kestiremediği birşey vardı.
Gözlüklü kafasındaki düşünceler okadar hızlı ilerliyorduki ne yapıcağını çoğu zaman şaşırıyodu
önemli şeylerden geçmişti Gözlüklü geçmiş hayatında bürsürü şey görmüş ve yaşamıştı ama ona yeterli gelmiyordu bir yalanı yaşamak yerine gerçeği yaşamak istiyordu o gerçekleri istiyordu
bazenleri gerçekleri mutluluğa tercih ediyordu yaptığı çok hata vardı ama sonunda bunlarında bir önemi yoktu kafasındaki ağrı hiç bitmiyordu...
Bir anda ışıklar kesildi hiç birşey göremiyordu ama hayır ışıklar kesilmemişti Gözlüklü resmen kör olmuştu hiç biryeri ne görüyor ne duyuyordu hiç streslenmedi büyük ihtimalle sunucularda sıkıntı vardır dedi. birden göremesede önünde bir ışık hisseti anlayamadan sunucu dışı bir yere düşmüştü Gözlüklü ayağa kalkmaya çalıştığında kalkamadı eski 98 yaşındaki bedenine geri dönmüştü genç değildi artık sunucuda bir sıkıntı vardı yaşlanmayı yeniden hissediyordu ama uyanamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansızlık
Science FictionYaşlı ve Hayatından keyif alamamış birinin zihnine inin Daha saçmasını görmediniz Not: Hikaye absürtdür ve yazım kurallarına dikkat edilmemiştir