~Eve Dönüş~

213 13 2
                                    

Sabahın erken saatlerinde kalkmıştı yine genç kız.New York'daki son günüydü bugün sonunda Kore'ye geri dönecekti.Yerinden kalktıktan sonra adımlarını önce lavaboya sürdü.Yüzünü yıkayıp iyice ayıldıktan sonra kıyafetlerini valizine tıkıştırdıktan sonra otel odasından çıktı ve valiziyle birlikte aşağıdaki kafeteryaya doğru yürüdü.Hafif bir kahvaltı yaptıktan sonra odasının kartını resepsiyona bıraktıktan sonra yolda bir taksi çevirdi ve havaalanına doğru yola çıktı.

Biraz kafasını dinlemek ve kısa bir tatil yapmak için Seul'den New York'a gelmişti, ve 1 haftalık tatili bugün bitiyordu.Başını cama yasladı ve biraz daha uykusunu almak için gözlerini kapattı.

Neredeyse 1 saatlik yolculuğun ardından sonunda havaalanına gelmişti.Taksiye ücretini ödeyip valizini de alıp indi arabadan.Çanta kontrollerinden de sorunsuz bir şekilde geçtikten sonra beklemek için oturdu bir köşeye.Uçağı dokuzdaydı saate baktığında ise saatin 8.30 olduğunu gördü ve derin bir iç çekerek sırt çantasından kulaklarını çıkardı ve müzik dinlemeye başladı.Yarım öyle hızlı geçmişti ki uçağı çoktan kalkmıştı.Yüksekten küçüklüğünden beri korkardı Jisu,Ama New York'dan Seul'e arabayla dönme fikride pek cazip gelmiyordu.Bu yüzden istemese de o uçağa bindi.Önce biraz kitap okumak istemişti ama pek sarmamıştı.Daha sonra telefonunu çıkardı arkadaşlarıyla konuşmak için ama aklına uçakta olduğu gelince telefonunu da geri çantasına koymuştu.Son çare olarak uyumayı seçmişti.Sonuçta Seul'e geldiğinde 1 hafta öncesindeki gibi uykusuz geceler geçirecekti bu yüzden iyice dinlenmeyi ve uyumayı planlıyordu.

..

Uçak sonunda inmişti ve Jisu'nun ayakları nihayet yere basmıştı.Uçaktan indiğinde ise arkadaşlarından bir sürü mesaj geldiğini görmüştü.

                                 Seungmin

 Good morning

Uyanmadıysan uyan hemen uçağın var 

Bindin mi??

İnince ara beni 

Almaya geleceğiz seni

                          Ryujin

Günaydın benim canım arkadaşım

Nasılmış bakalım bugün Bayan Choi

Beni göreceksin sonunda mutlusundur tabi

Çok seviyorsun sen beni yaaa

İnince yazarsın muah

                        Jisung

Nabersin

Geliyor bayan boss

İnince haber ver la 

Bb

Mesajların üzerine beni alması için tam Seungmin'i arayacaktım ki karşımda bana el sallayan üçlü ile telefonumu cebime koydum ve yanlarına gittim.Sarılma ve hoşgeldin faslı bitince arabaya bindik ve evime doğru yola koyulduk."Ben yokken umarım büroyu yakmamışsınızdır"dedim gülerek.Beni cevaplayan Jisung ise biraz ciddi bir tonla "Aslında birazcık çok minicik bir yangın çıkmış olabilir" bunu duymamla 'size inanamıyorum' bakışı atarken "Şaka yapıyorsun" demiştim sadece.Daha sonra Ryujin araya girdi."Aslında bizim suçumuz yok kahve makinesi patladı sadece ve Jeongin kahve yaparken patlamış ama sorun yok hallettik" "Bensiz yapamıyorsunuz" 

Sonunda evime gelmiştik arabadan valizimi de alıp indim ve bizimkilere dönerek "Ben bir yarım saat bir saat sonra gelirim büroya görüşürüz" demiştim.Ayrıldıktan sonra 16. kattaki daireme gitmek için asansöre bindim.Dairemin olduğu kata geldikten sonra çantamdaki anahtarımla birlikte kapıyı açıp içeri girdim.Özlemiştim evimi.Valizimi yerleştirmekle uğraşmak istemiyordum bu yüzden valizimi odamın kenarına koydum ve kendimi yatağa attım.Bir 10 dakika boyunca öylece tavana baktıktan sonra dolabıma yöneldim üstümü değiştirmek için.Üzerime beyaz saten bir gömlek altıma da siyah bir etek giydikten sonra hafif bir makyaj yaptım.Bej rengi çantamı da koluma taktım ve krem renk kabanımı ve topuklu süet botlarımı da ayağıma geçirip çıktım evden.

Arabama bindim ve büroma doğru sürmeye başladım.Neyse ki çok uzak değildi bürom bu yüzden 20 dakika içinde gelmiştim.Arabamı park edip içeri girdim.Kapıdan girdiğim anda herkes bana 'hoşgeldiniz Bayan Choi' diyerek etrafımda dönmeye başlamıştı.Odama geçtim hızlıca daha sonra kahve içmediğim aklıma gelerek Jeongin'in patlattığı eski kahve makinesi yerine yenisi olduğunu gördüğümde Ryujin'in değiştirttiğini anlamıştım.Kahvemi alıp odama geçtim.

Kendimi rahat koltuğuma attım birazcık koltuğumda döndükten sonra laptopumu açmak için doğrulmuştum ki kapım tıktıklanmıştı.'Gir' diye bağırdıktan sonra içeri elinde bir dosya ile Chan girmişti.

"Hoşgeldin Jisu büronun güneşi yeni bir dava var hemde Oddinary'den Lee Minho'nun "

"Ne?Şaka mı yapıyorsun?"

"Hayır"derken dosyayı önüme koymuştu ve şaka yapmıyordu karşı avukat gerçekten de düşman büromuzun en iyi avukatlarından Lee Minho'nundu...


......................................................................

Eveet yeni kurgunun ilk bölümü ile karşınızdayım internet düzgün çekmiyor bu yüzden fazla uzun yazamadım sonraki bölümleri biraz daha uzatırım gece gece atıyorum sabah sürprizi olsun size yorum ve oy atmayı unutmayın kontrol etmeden atıyorum yazım yanlışı varsa kusura bakmayın

Yeni bölümde görüşelim seviliyorsunuzz🌼


Defend Me ||  SKZ & ITZYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin