POV:n/t
چاوەكانم كردەوە ئای خوایە من لە كوێم نەخوشخانە چیم بەسەر هاتوە؟ ئای خوایە جونگكوکی خیانەت كار لێت خۆش نابم دەستەكانم بۆ بەستراون ئای خوایەەە ئێستا تاوانەكە هەمووی كەوتە ئەستوم خوایە هاوكاریم بكە من زۆر گەمژە بۆم ئەوان هاوكاری منیان كرد ئیشان پێ دام چۆنكە باوكم نەخوشە ناتوانێ هیچ بكا بەم تەمەنە بچوكەمەوە ئیش دەكەم تا دایك و باوكم بەخێو بكەم سەیرە لای من ژیان پێچەوانەیە كە دەبوایە چاوەرێی باوكم بام تا لە ئیش گەرابایەوە باوەشم پێیدا كردبا وتبام بیرم كردوی بەڵام وانیە وا خەریكم ئیش دەكەم بەڵام تازە لەناوچوم تا دەمرم لە زیندان دەبم خوشەویستی جونگكوک چاوی كوێر كردبوم لە كاتێكدا ئەو تەنیا منی هەلخەتاند خوایە ئەو ئەكتەرێكی زۆر باشە فێلبازە وەكو رێوی خوایە هاوكاریم بكە باوكم بزانێ ئەمجارە لە خەفەتا دەمرێ(ن/ت لەو بیركردنانەدابو تا بەرێوبەری بانكەكە خۆی كرد بە ژورەوەدا ن/ت زۆر شەرمەزار بو شەرمی لە خۆی دەكر سەری هەلنەبری چاوەرێ بۆ چ قسەیەكی ناخوشە پێی بلێت )
بەرێوبەر: سەیركە كچم من لە سەرەتاوە دەمزانی كەوا هەر ئەم بانكە تالان دەكرێ هەتا لەلایەن كێیەوە بێت چۆنكە مافی هەژاریان دەخوارد تۆ چیت كرد كچم بۆ خۆت خستە ناو كێشەیەكی ئاوا گەورە فێلیشت لێ كرا لەم سەردەمە دەبێ بروا بە یەك كەس نەكەی من هاوكاریت دەكەم نامەوێ ئاوا تاهەتایە لە زیندان ببی سەیركە بە پولیس ئێستا دێن تا دانپێدان بكەی دەبێ پێیان بلێی...........
(ئێستا پولیس هاتن)
پولیس :تكایە بەرێزم بۆ دەرەوە دەبێ بە تەنیا قسە لەگەڵ ئەو خاتونە بكەم
بەرێوبەر:باشە
(روشتە دەرەوە)
پولیس :مەترسە و هەموو شتێكمان بۆ باسبكە بەڵام گەر دروو بكەی بۆت خراپ دەبێ
ن/ت: باشە سەیركە نازانم ئەو كەسە چون توانیەتی دەرمان بیكاتە ناو شیرینیەكانم هەستم پێی نە كردبو چۆنكە خوشم لە شیرینیەكەم خوارد بەڵام زۆرم لێی نە خوارد بۆیە دەرمانەكە زۆر كاریتێنەكردم هەلسام كە هەلسام دزەكەم بینی ویستم رێگری لێی بكەم ئەو پالیدام كەوتمە خوارەوە
(پولیسەكە هەموو شتێكی نوسی و سەیری ن/ت كرد)
پولیس :باشە با وابێ ئەوە بزانە زۆر بروام پێت نییە خاتۆ ن/ت ئازادد دەكەین لەبەر ئەوەی هیچ بەلگەیەكمان نییە بەڵام بۆ هەر كوێیەك بروی چاوم لەسەرتە
ن/ت:ئهم باشە
دوای 5 ساڵ
(ن/ت دانیشتیە بەدیار تیڤیەوە سەیری كەنالەكان دەكا یەك بەیەك هیچی وا نابینێت تا لە ناكاو شوک بو بەو هەوالەی بینی)
YOU ARE READING
فــێـلـبـاز وەكـو رێــوـے(بەردەوامە)
Aksiن/ت :هێی ئەم بیروكە گەمژانەیە لەو مێشكە پوچەت دەربكە جونگكوک:ئەوەی وتم دەیكەم تۆش یارمەتیم دەدەی ن/ت: زۆر گەمژە بۆم كە بروام پێ كردی جونگكوک:من جون جونگكوکم ئازیزەكەم جون جونگكوکێک كە فێلباز وەكو رێوی