I

460 16 8
                                    

Moj brat je danas pitao tatu da ga upiše na fudbal.
Da ta reč fudbal je u našoj kući zabranjena. Mom ocu nikada nije bilo jasno zasto bi bilo ko na ovom svetu jurio za loptom kako bi dobio pare. Kako on kaze zasto svima ne daju po jednu loptu nego se tamo rvaju po terenu. Ako vec imaju zelju da se biju oktagon je pravo mesto za to.

Par puta mi je držao lekciju kako su fudbaleri najveci prevaranti aludirajuci na to da varaju zene i devojke koje sede kuci i cuvaju im decu.

Moj deda je bio golman jako dugo i kad god bi deda pricao mladjem bratu o fudbalu tata bi prevrtao ocima.

Ja potajno zelim da budem zena fudbalera.One su uvek lepe, lepo sredjene, lepo obucene i imaju skupe torbe.
Ja sve to imam i ovako ali one su ipak nesto posebno.

Drugi deda odnosno deda sa tatine strane mi je sudija kosarke i tata kaze da je kosarka najbolji sport na svetu(pored njegovog najdrazeg MMA) i da zeli da se udam za kosarkasa.

Moj kum prati fudbal i isto smo godiste tako da imamo puno zajednickih tema. On je na jednoj od zurki posle utakmice nase reprezentacije na splavu u beogradu sasvim slucajno upoznao nase reprezentativce i ni manje ni vise sprijateljio se sa njima. Zajedno smo napravili plan da me spoji za Vlahovićem.

Kum i ja imamo 20 godina i jako se dobro slazemo ceo zivot se druzimo. I često znamo da napravimo plan za koji nas je sramota da ga iznesemo u javnost.

Toliko sam se udubila u pricu da se nisam ni predstavila. Zdravo ja sam Iskra iz Beograda sam. Zavrsila sam gimnaziju i trenutno studiram modni dizajn . U planu mi je da izdam svoju modnu kolekeciju nesto poput ,,By Sofi Milo". Pitate se kako se rodila ljubav prema modi pa jos kao mala kako mi je mama pricala sam 24/7 bila sam bakom koja je inace snajderka i crtala joj neke nazovimo modele na papiru a ona kako sam joj jedina unuka mi je ispunjavala sve zelje i uvek sam bila obucena u svoje kreacije. Uporedno sa time od svoje osme godine treniram MMA da li cu se time baviti u buducnosti nadam se da hocu trenutno sam u FNC-u i imam 10 profesionalnih meceva sa nula poraza. Nisam pomenula ali moj tata je trener u ahileju i tu i treniram sa njim. Znam spoj nespojivog moda i MMA ali nema veze mora i to neko zar ne?

Imala sam decka  bio je bokser tati se svideo sve dok mu nisam rekla da ima jako lose ponasanje prema meni i tata ko tata mogu slobodno da kazem da ga je prebio tako da sam ga ostavila hehe.

O boze koliko stvari mi govori da imam decka fudbalera.

To moje misljenje prekinuo je telefon kada me je pozvao kum

-De si bre Iskric?

-Evo me Miki de si ti sta ima novo kako si?

-Kod mene nista ali kod tebe ima!

-Sta mislis da kazes time?

-Za 20 min u kafeteriju imam svasta da ti kazem!

-Ajde taman sam krenula napolje.

cetrdeset i pet minuta kasnije

-Opet kasnis Iskra!

-Pa ti si se vec naviako na to zar ne?

-Jesam nego nije to sad bitno uopste slusaj sta imam da ti kazem.

-Pretvorila sam se u usi.

-Ugovorio sam ti dejt.

-Molim?
upitala sam ga jako zbunjeno

-Jesi htela da upoznas Dusana.
klimala sam glavom

-Jesi, e pa sutra u 8 budi ispred moje zgrade.

-Aaaaa Miloše hvala ti punoo.

-Moram da ti priznam da se Dusan vec uveliko sprema i da mi od kako smo se dogovorili za sutra salje poruke sta ce da obuce. A  ako te zanima zasto kod moje zgrade misli Milos na sve. Tu cete da se nadjete da vas kum nebi video.

-Hvala ti Miloše punoo.

sutra dan
-Mama.

dovikivale smo se dok sam a bila u hodniku nase prelepe vile na Dedinju a ona u kuhinji

-Molim Iskra?

-Idem kod Mikija pa cemo kasnije sa nekim nasim drustvom u klub

hvala dragom Bogu pa smo bili zajedno u srednjoj i u istom odeljenju pa imamo isto drustvo inace verujem da bi mi trebalo dve  godine da im objasnim sa kime idem.

-Dobro bre imas 20 godina radi sta hoces ali da te pitam kad ces da ides stan da vidis?

-Evo mozemo Miki i ja sutra ako on moze.

-E pitaj ga molim te.

-Hocu cao mama!

-Caoo!

Da trebam da se selim da li sam srecna zbog toga apsolutno. Dok sam vozila sve vreme mi se u glavi vrtela slika sta ako se Dusan i ja smuvamo kako da kazem tati cime s eon bavi. Moracu u jednom trenutku da mu pomenem da je Italiji.

Čim sam zavrsila sa spremanjem i izasla iz Mikijevog kupatila  on me je pitao sto sam toliko nervozna ali kad sam htela da mu kazem cula sam kako mu zvoni telefon to je bio Dusan zvao ga je da vidi da li mogu da sidjem.

-Srecno Iskra i ne brini se nista

-Hvala Maki vidimo se

Milos je znao sta da kaze mojim roditeljima ako ga zovu

____________________________________
A/n
e ovo mi se vec svidja
N💚

Voleću te zauvekWhere stories live. Discover now