Jungkook, çıkma teklifi etmek adına akşam üzeri arkadaşlarından yardım alıp sahili dekore etmeye hazırlanmıştı.
Pufları tam da hayal ettiği gibi tanıştıkları basket sahasının önüne denizi görecek şekilde koymuştu. Soojin, getirdiği ışıkları basket sahasının tellerine sararken Jeongin de yeni flörtü Hyunjin ile birlikte ona yardım ediyordu. Jimin ise piknik sepetindeki hepsinin bir şeyler koyduğu yiyecekleri pufların önündeki küçük masaya yerleştiriyordu.
''Bu da tamam. Onu aradın mı?''
Jungkook Soojin'in sorusuna karşılık kafasını iki yana salladı. ''Henüz değil. İşimizin bitmesini bekledim.''
''E bittiğine göre, arayabilirsin esmer oğlanı.'' dedi Jimin çömeldiği yerden kalkıp kum olmuş elini çırparken. Jungkooktan aldıkları tamam o zaman, arıyorum lafını duyduklarında iyi vakit geçirmelerini söylediler ve Soojin Jungkook'a sarıldıktan sonra onun evine doğru yol aldılar.
Yaklaşık bir saate sahilin girişinde Taehyung'u karşıladı Jungkook.
''Jungkook, hani işin vardı bugün buluşamayacaktık? Şaşırttın beni.'' Daha da şaşırmaya hazırlan dedi dövmeli oğlan, gülümsedi hafifçe.
''Hallettim işimi. Gel hadi.'' Elinden tuttu esmer olanın, hızlıca basket sahasına doğru yürümeye başladılar. Jungkook tam sahaya yaklaştıklarında arkadan gözlerini kapattı Taehyung'un. ''Şimdi gözlerini kapat ve sakın açma, elimden tut.''
''Düşürme beni! Zaten çok karanlık.'' derken sımsıkı tuttu elinden esmer olan.
''Ben varım ya, düşmezsin hiç merak etme.'' Yavaşça pufların yanına geldiklerinde oturmasını söyledi sevdiğine.
''Şimdi açabilir miyim gözlerimi?''
''Ben açıyorum. Hazır mısın?'' Kafasını salladı yavaşça esmer olan, gözleri açılınca gördüklerine inanamadı.
''Jungkook... inanmıyorum!''
Jungkook güldü ve Taehyung'un elinden tutup dikkati kendine yöneltti.
''Beğendin mi?''
''Sen delirdin mi, bayıldım! Bunca zaman burayı dekor etmekle mi uğraştın yani? Bende aramızda bir sorun var sanmıştım mesajlarıma bakmayınca, ayrıca çok da yorulmuşsundur değil mi?''
Jungkook kafasını iki yana salladı yavaşça, karşındaki kişi öylesine göz alıcıydı ki sadece ona odaklanmıştı. Sahilde olmaları, ışıklandırmalar ve oturdukları pufları bile unutmuştu Jungkook. Herhangi bir yerde onunla olabilirdi, o nereye gitmek isterse giderdi peşinden, ne yapmak isterse yapardı. Yeter ki o olsun, diye geçirdi içinden ve tüm sorularına yanıt verdi. ''Bunca zaman burayı dekor etmekle uğraştım ama yalnız değildim, bizimkiler vardı. Ha bir de Hyunjin. İyi bir çocuk gerçekten hemen bize katılıp yardım etmek istedi.''
Sonrasında elini birazdan aşk itirafı alacak esmer oğlanın yanağına koydu Jungkook, kendisi bile olacaklardan bir haberdi. ''Yoruldum ama değdi Taehyung, senin için her şeye değer.''
Taehyung'un gözleri parıldadı, işte bu an dedi Jungkook, onu öpmek için en doğru zaman.
Yavaşça Taehyung'a doğru eğilirken aynı zamanda ona düşünme fırsatı da vermişti aslında, sorun öpüp öpmemesi değildi. Onu kabul edip etmeyeceğinin cevabını alacaktı.
Taehyung olayı anladığında Jungkook'un dudaklarına yöneltti bakışlarını, uzun zamandır bu anı bekliyordu. Birbirlerine doğru yaklaştılar ve uzunca bir öpücükten sonra alt dudağını dudaklarının arasına aldı Jungkook sevdiğinin. Yavaşça da olsa tutkulu bir öpüşmeydi bu. Dudaklarını uzunca birbirlerine bastırıyorlar, sanki belirli bir ritimle dans edercesine sakin bir şekilde öpüyordu bir diğerini.
Sonunda ayrıldıklarında Taehyung alnını Jungkook'un alnına yasladı.
''Durumumdan bahsetmiştin ilk tanıştığımızda, hatırlıyor musun?''
Anın içinde takılı kalan ve gözleri hala kapalı olan Taehyung, kafasını salladı evet anlamında.
Jungkook alnını onunkinden ayırıp ellerini ellerinin arasına aldı esmer oğlanın.
''Durumumu değiştirmemde yardımcı olur musun bana, Taehyung?''
Yönelttiği sorunun anlamını iyi bilen Taehyung, sevinçle kafa sallayıp Jungkooka'a doğru eğildi ve sarıldılar. Taehyung Jungkook'un kokusunu içine çekerken o anda zaman dursun istedi. Sevgilisinin boynuna sarılı haldeyken, zaman dursun ve bir daha hiç oynamasın istedi.
****
Umarım sevdiğiniz ve tatmin olduğunuz bir final olmuştu. Ne kadar çok da düşünsem daha fazla devam ettiremeyeceğim bir fikti, yine de eğlendiyseniz ne mutlu bana.
Bir sonraki fiklerde görüşmek üzere, sizi seviyorum hoş kalın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
summreldo
Fanfictionjungkook, her yaz gittiği yazlıklarında bu sefer daha önce hiç görmediği basketbol oynayan bir çocukla karşılaşır ve ona aşık olur. texting-düzyazı