-15-

99.4K 3.3K 192
                                    

Doruk'tan
Hasteneye geldiğimizde Can acı bir çığlıkla arabayı durdurdu. Azra'nın başını dizimden çekip dikkatlice kucağıma aldım. O masum yüzü, her zaman gülen o güzel yüzü şu an bembeyazdı.

Kapıya koşan hemşire ve doktorlara çabuk olun diye bağırıyodum. Sedyeye yatırdığımda hepsi birden koşmaya başladı.

-Ameliyathaneyi hazırlayın. Bacaktaki yara çok derin..

-Çok kan kaybetmiş.

-Hızlı olun hadii.

Diye bağırışmaların arasında bende yanlarında koşuyordum. Gücüm kalmamıştı. Ayaklarım artık beni taşımaz olmuştu.

Ameliyathaneye girdiğinde kapının arkasından öylece bakakalmıştım. Ellerimi saçlarıma geçirip yere doğru duvarda kayarak oturdum. Can'da yanıma oturmuştu. Çalan telefonumu umursamadan konuşmaya başladım.

"Öldürücem o piçi. Yaşatmıcam."

"Kardeşim ilk önce bi Azra çıksın sonra hallederiz onu."

Israrla çalan telefonu kimin aradığına bakmadan açtım.

"Umarım önemlidir. Yoksa bidaha arıyabileceğin parmak kalmaz." Dediğimde

"Nerdesiniz." Demişti Aysu.

"........ Hastanesindeyiz." Dediğimde tamam geliyorum deyip kapatmıştı.

Yaklaşık 5 dakika sonra çıkan hemşireyle hemen ayağa kalktım.

"Çok kan kaybetmiş. Acil B rh pozitif kana ihtiyacımız var." Dediğinde hemen Can'a baktım.

"Tamam kardeşim benim tutuyo."

"Hadi o zaman kardeşim hadi." Dediğimde hemşireyle birlikte gittiler.

Kapıda öylece bekliyordum. Hiçbir şey yapamadan elim kolum bağlı bekliyordum. Yaklaşık 5 dakika sonra Aysu'nun koşarak geldiğini gördüm.

"Doruk noldu. İyi mi Azra?" Deyip kanlı olan üstüme baktı.

"Hala şu siktiğiminin ameliyatında."

"Can nerde peki?"

"Kan vermek için gitti." Dediğimde ikimizde sessizce oturmuştuk.

Bir buçuk saate yakındır hepimiz öylece oturup beklemiştik. Ameliyathaneden çıkan doktorla hemen ayağa kalktım.

"Nasıl Azra nasıl?" Diye sorduğumda

"Çok iyi. Bacağındaki derin kesikten dolayı bayağı kan kaybetmişti. Ama şu an çok iyi. Normal odaya alıcaz." Dediğinde Aysu çığlık atmıştı.

"Oley be oley bak çok iyi duydunmu." Diyip bana sarıldı.

Ameliyattan Azra'yı sedyede çıkardıklarında bende onla birlikte gittim. Kapının önüne geldiğimizde

"Beyfendi biraz dinlendikten sonra girebilirsiniz. Ameliyattan daha yeni çıktı." Diyen hemşireye ters bir bakış attım.

"Şimdi giricem yanına."

"Kardeşim gel. Biraz dinlesin."

Yaklaşık 1 saatin sonunda odaya girebilceğimizi söyleyen hemşireyle birlikte odaya gittim.

Narkozun etkisi geçmediği için hala uyuyodu sevgilim. Yatağın kenarına gidip ellerini tuttum.

"Uyan sevgilim. Beni çok yalnız bıraktın. Tek başına uyuman canımı sıkıyor. Benimle uyumalısın. Yalnız tadı çıkmıyor kendimden biliyorum sevgilim. Seni çok özledim."Diye söylenirken elini yavaş yavaş oynattı.

PSİKOPAT AŞIK  (BÖLÜMLER DÜZENLENMEYE ALINMIŞTIR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin