25

741 85 61
                                    

"Onların önüne yıllar sonra bir yabancı olarak mı çıkacaksın yani?"

"Evet, kısa bir süreliğine."

————

"Beni affettin yani?" Hyunjin'e dönüp büyük bir iç çektim, sadece ona işkence yapmaya acımıştım yani sevdiğimden felan değil.

"Ümitlenme seni affettiğim felan yok." Hyunjin benimle dalga geçercesine hafif eğilmiş bana alttan bakıp sırıtmıştı, ona kısa süreliğine bakıp kafamı başka bir yöne çevirdim.

"Felix kabul et artık, daha geçen yattık." Bu sözünden sonra ayağa kalkıp ona kızgınca baktım. "Sana bunun hakkında konuşmamanı söylemiştim!" Hyunjin gülüp omuzlarını dürtmüştü. "Hep aklıma geliyor ama o ifaden, çok tatlıydı." Hyunjin'e sert bir tokat atıp tekrar ona baktım, canını acıtmak istemiyordum ama bunu haketmişti.

"Felix şu şiddet şeyini ne zaman bırakıcaksın?" Göz devirip ona aşağılayıcı bir şekilde baktım. "Böyle davranmaya devam edeceksen hiç bi zaman!" Hyunjin birden gülmeye başladığında tekrar kaşlarımı çattım. "İyi bir dayak istiyorsun herhalde?!" Hyunjin kahkahalara boğulduğunda sinirli bir şekilde odadan çıktım.

"Felix! Nereye?" Onu umursamadan yoluma devam ettim ama o pes etmemiş omzumdan tutup beni durdurmuştu. "Felix dışarı mı çıkacaksın?" İç çekip ona cevap verdim "Evet." Hyunjin sırıtmış omzuma kolunu atmıştı. "Senle geliyorum." Kaşlarımı çatıp hyunjini ittim. "Saçmalama!" Hyunjin bana alaycı bi şekilde bakıp tekrar kolunu omzuma atmıştı. "Böyle bir güzelliğin dışarı tek başına çıkmasına izin mi vereyim?" Duraksayıp Hyunjin'e baktım sanki dışardaki herkes gay. "Mal mal konuşma dayak istiyorsun herhalde?" Hyunjin gülüp bana bakmıştı. "Boyundan büyük laflarınla beni yanıltamazsın." Dürüst olayım dediğinden bir bok anlamamıştım ama anlamış gibi yapıp kendimi zeki gösterecektim. "Aynen."

Hyunjin bana kısa süreliğine bakıp geri önüne dönmüştü. Kesinlikle hiç bişey anlamadığımı anladı. "Nereye gitmek istiyorsun?" Omzumdaki kolunu çekip ona cevap verdim. "Seni ilgilendirmez tek gidiyorum çünkü." Hyunjin tekrar omzuma kolunu atıp beni kendine çekmişti. "Bu kadar naz yapacaksan benim istediğim yere beraber gidiyoruz Felix." Umursamayıp arabaya bindiğimde Hyunjin ile göz göze gelmemeye özen gösterdim. "Nereye gidiyoruz?" Hyunjin arabayı çalıştırıp bana cevap vermişti. "Bi ormana." Hyunjine bakıp onu tiksinircesine süzdüm. "Ormanda ne yapmayı planlıyorsun?" Hyunjin'in soruma yanıt vermesi biraz uzun sürmüştü. "Öyle açık hava, ya sen?" Sırıttım ve arkama yaslandım. "Benim çok fazla planım var Hyunjin." Hyunjin iç çekmiş yola bakarken bana cevap vermişti. "Planlarındaki tüm kanlı ya da şiddet içeren şeyleri çıkarsan iyi olur."

Hyunjine sinirle bakıp sesimi yükselterek ona cevap verdim. "O zaman planım kalmaz ki!"

——-
Yine kısa oldu ama bi sonraki bölüm uzun olur😔

𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐞 /𝑯𝒚𝒖𝒏𝒍𝒊𝒙/ DÜZENLENİLİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin