Hayal kırıklıkları

8 7 0
                                    


Bu dünyadan, bu insanlardan, bu hayatdan bi kaçış yöntemide nedir? Hayal kurmak. Belkide seni en çok mutlu eden şeylerden biridir hayal kurmak. Ama fazlası çok can yakar. Bu dünyada iki tür hayal kuran insan vardır: para ve aşk.
Para istiyenler iki katlı ev düşünür, son model lüks bir sürü araba, büyük bir şirket, dev daireler ve sınırsız para. Oysaki gerçekler bi gecekondu ve bi bisikletden ibarettir.
Aşk isteyenler sevdiğini düşünür. Onunla bir evlilik, küçük bir ev, bir kız çocuk, bir erkek çocuk, bir kedi, bir köpek bir de el zahmetiyle yapılmış çikolatalı pasta. Oysa gerçekler başkasına aşık olan bir platonik aşkdan ibarettir.
Sizin umutlarınızı söndürmek istemem ama hayal dünyasından çıkın orası sandığınız kadar güvenli bir yer değil. Gözünüz yüksekte olursa hayalleriniz imkansız derecesine yakın olur. Imkansız değil ama zor. Daha çok küçük hedeflerle başlayın, önce bir iş, sonra araba, sonra ev, sonra banka falan. Her şeyi bir anda elde etmek zordur. Birini seviyorsan onunla direkt evlenicek değilsin. Hayallerinizi gerçekleşdirmek için önce sabretmek gerekir. Önce çalışmak, kaybetmek, düşmek, sonra kimsenin yardımı olmadan o çakıldığın yerden kendin kalkman gerekir. Başını yaslayacak bir omuz ararsan hep kaybedersin, eğer kazanmak istiyorsan kafanı dizlerine yaslayacaksın. Bu hayat hayal dünyası gibi pembe değil. Burda eğer mutlu olmak istiyorsan önce canın acıyıcak, önce ağlayacaksın. Bu dünyada eğer mutlu olmak istiyorsan önce bunu hak ediceksin. Hedeflerin ve hayallerin için sabırlı olup sabretmeyi bilmelisin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psikolojik cinayetler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin