Gözümü açtım.Başka bir yerdeydim bir odada burası benim odam değildi sonra birden geçirdiğim olayları hatırladım.Sonra yaptığım şeye içimdeki ne zamandır konuşmayan ic ses bile bana şunu dedi:
-Ne oluyo kız ne yaptın sen öyle beni içine hapset hapset sonra en olmicak zamanda konuştur.Aptal yeterin ya nedir benim senden çektiğim Allah'ım yarabbim ya.
Sen çeneni kapat sana olum sana noluyor benim hayatım bak yoksa seni taksim meydanında idam ederim.Ya hı ben napıcam kendimle ya .İşe bak abi ya insanlar başkalrından şikayet edr ben de mal mal anca kendi iç sesimle tartışıyorum.Ben bunu düşünürkenodaya George giriyor.Sonra bana gülümsüyor.George gelinc3 ayağa kalkmaya çalışıyorum ama başaramıyorum.George beni sedyeye yatırıyor sonra beni kaydırıp yanıma oturuyor.Ve konuşmaya başlıyor:
-Şimdi herşeyi anlatacağım fakat bayılmayacaksın tamammı uyuz ukala?
+Üf tamam ya sende varya anlat hadi bekliyorum.
-Bak şimdi sen ile ben diğer insanların hepsinden çok farklıyız yani sen bendende biraz farklısın orası ayrı her neyse sen ile ben ben senle ben kardeşiz hemde ikiz.
+Aha oldu bende JENİFER LOPEZ BAŞKA
+Ya hayır şaka yapmıyorum cidden aslında dna testi yaptıra bilirsin yani fark etmez ayrıca asıl.
+Hım peki bu güçler de neyin nesiydi.
Yalnız haberin olsun annem benimle birlikte yaşıyor .Babamda birileri bize silahlı saldırı yaptığında benim için kendini feda etti. Madem kardeşimsin bunca zaman nerdeydin? ayrıca beni itmelerini düşürmelerin hesabı tam olarak bitmedi. Ben neyim sen nesin
?
-Bak benim sana öyle davranmak zorunda kalmamdan çok memnun olduğumu zannediyorsun.Tabiki memnun değilim.Sen çok özel birisin herkesin kendine ait bir güneşi vardır.Fakat senin kontrol ettiğin güneş çok farklı ve bir gizem ayrıca dünden fark ettiğim bir şey daha var.Senin 4 elementide kontrol etme gücün var bende ay ın mesela ay bir zarar gördüğünde hissediyorum ve bende hem psikolojik hem fiziksel olarak zarar görüyorum aynen sende öylesin.Sen ile benim birde kontrol yani kilit taşımız var bizi dengede tutan bir kişi biz dengelerimizi kaybedip ölürsek evren kesinlikle son bulacak biliyorum bu anlattıklarım çok paranoya ancak doğru elimden bir şey gelmez ne yazıkki ikimiz görünmez olabiliyoruz nesneleri uzaktan kontrol edebiliyoruz elektrik yüklüyüz ama gücümüzü kontrol edebiliyoruz.Uçmayı zaten öğreniceksin ama şu andan itibaren çok güçlü bir rakibin olduğunu söylemem gerekir.
Bu kadar fazla şok şimdi bende jalp krizi etkisi yaratabilir veya bayılabilirim yuhhhh yani ben bilmeden neymişim ben abiya . Demekki dünden beri uyyuyordum bu gerçek kafama yeni dank edince artık dayanamayıp kendimi bıraktım. Zaten ben ne zaman bayılmamak konusunda söz versem illaki beni çok fazla şok edicek bir şeyler oluyordu bunu bilmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayan Güneş ve Ay
NonfiksiGüneşi sevenlere iyi haber kendi güneşini bulmak istermisin ?Evet yanılmadın kendi güneşini.Yalnız birinin ki herkesinkinden büyük ama o bilmiyor işte hikaye burada başlıyor.Bunu önceden bilmeyenler işte herşeyi öğrendiniz dikkat edin ayrıca o güneş...