1.Bölüm

36 1 0
                                    


MULTİMEDYA :RİMA



1.BÖLÜM




''Rima!'' Gizem'in seslenmesi ile kendime geldim.Benim biricik deli dolu arkadaşım..''Ha..efendim'' dedim düşüncelerimden ayrılıp.


''Hele şükür kızım 2 saattir sana sesleniyorum.Neyin var?Gene neye taktın kafayı''dedi sorgulayıcı bakışlarını üstüme yollayarak.Bazen gizem'in beni bu kadar iyi tanımasından nefret ediyordum.Yalan söylemeye kalksam şipşak hemen anlıyordu.Tabi bunda benim yalan söylemekte ki yeteneksizliğimi kartarsak çok da zor olmuyor onun için.


Sahildeki banklardan birine oturup yine o her ne kadar beceremesemde(en azından yalan söylemekten daha iyi beceriyorum) tek kaçış yolum olan yalancı gülümsememi yollayarak;'':Bir şey yok Gizoş''

Oda aynen benimkinin birebir aynısı olan gülümsemeyle''Biz kaç yıllık arkadaşız Rima ?''


Gözlerimi kısıp düşünmeye başladım sonra hemen sevimli sırıtışımla ''19 yıl olabilir mi acaba?''dedim.''Pes yani Rima bunu oturup düşündüğüne inanamıyorum''dedi kırgın sesiyle.Hemen sarılıp ''Ya Gizoş yapma şöyle kafam dalgın biraz sadece yoksa tabi ki 19 yıl olduğunu biliyorum .Normalde düşünmeden direk söylerim ama şu aralar kafam normalde olduğundan daha karışık .''


Birden o kendinden emin gülümsemesiyle kollarımın arasından sıyrılıp ''Biliyordum işte.Biliyordum.Söyle bakalım benim güzel Rima'mın aklını kim bu kadar karıştırıyormuş?''

''Pes yani Gizem.Nasılda kandırdın beni?dedim biraz kızgın birazda alaycı çıkan sesimle.''Hadi ama Rima kendi ağzınla söyledin 19 yıllık arkadaşımsın bırak ta tek bir hareketinden neyin olduğunu anlayayım''İşte Gizem 'in bu lafları benim biraz önceki laflarımı doğrulamakla kalmıyor yine beni bu kadar iyi tanımasına içimden lanetler yağdırıyordum.


''Tamam tamam kızma hemen ya.''Oda gülümseyerek karşılık vermekle yetindi.

Bakışlarımı Gizem'den çekip denize çevirdim.


İzmir güzeller güzeli İzmir.Doğup,büyüdüğüm,yollarında defalarca düştüğüm,denizinde sayısız kez boğulma tehlikesi atlatıp yinede bıkmadan o aşık olduğum denizde yüzüşlerim ,ilk aşk acım ,ilk defa aileden birini kaybetmenin vermiş olduğu acı...Ama bunların yanında bir o kadar da güzel anılar yaşadığım İzmir..Şimdi bu banktan denize baktığımda sanki kendimce İzmirle vedalaşıyordum.


''Aşkısı biliyorum denize çok aşıksın.Ama artık flörtleşmeniz bittiyse bana gizem'in cidden olanları anlatsan.''


Gizem'e dönmeden cevap verdim.''Gidiyorum.''

''Eve mi?Hayır ya daha yeni geldik ayrıca olanları anlatmadan seni şuradan şuraya bırakmam .''dedi.


''Hayır buradan gidiyorum. ''dedim daha açıklayıcı olmasını umarak ama Gizem sanki inadına yapıyormuş gibi anlamamazlıktan geliyordu.''Anladık kızım.Tamam gidicez ama önce bana neler olduğunu anlatacaksın.Merak etme annem zaten eve er...''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FeveranHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin